Wednesday, 13 April 2016

LISBON MADRID SPAIN SWEDEN...

ASSALAMUALAIKUM....

BERJALAN-JALANLAH KESERATA PELOSOK ALAM DUNIA MENIKMATI KEINDAHANNYA DAN MENGAGUMI KEKUASAAN MAHASUCI ALLAH...MENEGUHKAN KEIMANAN...









Semua pic Milla cik.

8 comments:

  1. Tak dpt sampai sana tengok gambar mereka pun jadilah PI:)

    ReplyDelete
  2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

    ReplyDelete
  3. seronok kalau ada duit banyak..nak melancong ke negara orang pun any time.masih lagi kumpul duit sekarang ni..huhu

    ReplyDelete
  4. Bestnya kalau dapat bercuti bersama keluarga kat tempat tempat macam tu..Cantik

    ReplyDelete
  5. Melancong keluar negara memang seronok PI. Boleh tengok budaya dan makanan yang berbeza.

    ReplyDelete
  6. bestnyaholiday + travel...doakan kami jgk.. =)

    ReplyDelete
  7. Jauh perjalananan,luas pemandangan.

    Teringin nak bersalji hajat hati nak pi Korea jer... murah sket. ;-)

    ReplyDelete

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist