Saturday, 28 December 2013

KENAPA AKU JADI BLOGGER?...AkuPenghibur.com

ASSALAMUALAIKUM..

PI tertarik dengan segmen KENAPA AKU JADI BLOGGER? oleh AkuPenghibur.com. Tajuk yang sinonim dengan blogger penulis maya. Menulis di alam maya sangat perlu berhati-hati kerna setiap yang ditulis kekal ujudnya persis udara yang kita rasai tapi tidak kelihatan di mata kasar. Dan setiap yang ditulis akan masuk ke dalam kitab malaikat Rakid, Atid samaada berpahala atau berdosa. Penulis perlu bertanggung jawab dengan setiap tulisannya.

PI pula suka menulis blog sebab hanya itu yang PI suka buat dan boleh buat pada masa ini iaitu menulis, menulis dan menulis.....Menulis melegakan stres yang membelenggu pelbagai rasa justeru kehidupan yang dilalui rencam dan kompleks. Yang utama menulis kerana Allah yang memberi peluang mengeratkan silaturahim sambil menyumbang ide-ide dan tip-tip yang bermanafaat.

Menulispun menggunakan sebelah tangan yang kanan yang berdaya menaip perlahan-lahan. Isi kandungannya tidaklah seberapa kerana kekuatan minda dan fizikal agak lemah dan semakin berkurang hari demi hari, mungkin disebabkan faktor usia yang sudah lanjut. Namun keinginan menulis tetap membuak dan dapat melepaskannya di ruang blog barulah terasa lega...

Kepada blogger-blogger jom ramai-ramai kita sertai segmen ini untuk memeriahkannya. 
AkuPenghibur.com

12 comments:

  1. selamat bersegment kak. gud luck =)

    ReplyDelete
  2. terima kasih ema...banyak sgt segmen blogger ni kak xreti sgt...mana2 yg pelawa tu kak cubalah....tq Kak Nah Backyard.

    ReplyDelete
  3. Jadi blogger kita bisa belajar banyak hal Mbak Paridah :)

    ReplyDelete
  4. mudah2an begitulah...saling berkongsi ilmu/info....tq Smuainfo

    ReplyDelete
  5. selamat join segment kak :D..
    lady nk join tp kekangan waktu.. sob3x..

    ReplyDelete
  6. kak saja2 try...sambil2 belajar....tq Ladybird.

    ReplyDelete
  7. alhamdulialh terima kasih kerana sertai ^_^

    ReplyDelete
  8. baru belajar acik....mujur jadi terima kasih invite kak sertai...tq acik Aku Penghibur.

    ReplyDelete
  9. benar tu kak.. kita harus bertanggungjawab di atas apa saja yang kita tulis.. ianya juga saham kita di sana nanti.. semoga kak terus bersemangat untuk berkongsi tulisan yang bermanfaat.. aiza datang dari segmen yang sama juga.. semoga kak berjaya dalam segmen ini.. :D

    ReplyDelete
  10. kak xpandai menulis isu2 yg bukan bidang kak jadi kak suka berkongsi tulisan penulis2 yg arif...semoga memanafaatkan yg membacanya...in sya Allah jika ada rezeki tp xkisah menang atau gagal yg penting semangat bersegmen bersama kawan2 blogger....kak ni bukan sapa2pun saja suka nk sibukkan diri juga....tq Mizz Aiza.

    ReplyDelete
  11. tksh Pha Is...nk cuba sertai segmen Pha Is pula..

    ReplyDelete

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist