Wednesday 11 December 2013

ADRIANNA SYAZ FIRST GIVE AWAY...SEGMEN-SEGMEN BLOGGER..

ASSALAMUALAIKUM....



KLIK BANNER UNTUK JOIN GAMBAR HUJAN...



http://karyaku-paridahishak.blogspot.com/



Blogger-blogger ini rajin menyertakan segmen-segmen yang boleh disertai kawan-kawan blogger yg lain di dalam blog mereka. PI ni tak berapa pandai nak join sebab tak berapa arif dengan IT ni jadi begini sajalah yang mampu PI lakukan untuk menyokong kawan-kawan blogger yang rajin lagi berdaya usaha menaikan kunjungan pelawat ke blog masing-masing. Kawan-kawan blogger jom ramai-ramai sertai segmen-segmen yang menawarkan hadiaf-hadiah bernilai ini.

PI tertarik dengan segmen KENAPA AKU JADI BLOGGER? oleh AkuPenghibur.com. Tajuk yang sinonim dengan blogger penulis maya. Menulis di alam maya sangat perlu berhati-hati kerna setiap yang ditulis kekal ujudnya persis udara yang kita rasai tapi tidak kelihatan di mata kasar. Dan setiap yang ditulis akan masuk ke dalam kitab malaikat Rakid, Atid samaada berpahala atau berdosa. Penulis perlu bertanggung jawab dengan setiap tulisannya.

PI pula suka menulis blog sebab hanya itu yang PI suka buat dan boleh buat iaitu menulis, menulis dan menulis.....Menulis melegakan stres yang membelenggu pelbagai rasa justeru kehidupan yang dilalui rencam dan komplek. Yang utama menulis kerana Allah yang memberi peluang mengeratkan silaturahim sambil menyumbang ide-ide dan tip-tip yang bermanafaat.
m

4 comments:

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist