Saturday 25 July 2020

BLOGGER SYAZNI RAHIM..

Assalamualaikum...salam awal Zulhijjah...selamat berhujung minggu


PI terharu sekali membaca entry blogger SYAZNI RAHIM di dalam blog kesayangan beliau. Terima kasih Syazni yang membeli melalui shoppee novel PI yang pertama KELARAI IMPIAN dan turut mempromosinya di blog beliau. Iklan di blog juga turut membantu kelarisan sesebuah karya yang dijual jika medsos dimanfaatkan sebaiknya. Dan sahabat PI Penulis Abd Hamid
juga telah mendapatkannya di kedai DBP. Terima kasih met... Kalau malas nak ke kedai DBP oder kat shopee online. Kata blogger Syazni oder semalam hari ni sampai memang laju betoi heh..heh..

Pada yang telah membeli dan membacanya terimakasih banyak kesudian dan sokongannya.😁 Jangan lupa klik link di atas untuk membaca komentar blogger Syazni Rahim....banyak n3 yang bermanfaat karya blogger muda ini untuk dinikmati minda...jangan segan-segan singgah di blog SYAZNI RAHIM.COM selalu.

5 comments:

  1. Saya pun nak beli tapi tunggu bulan depan. Bulan ni punya bajet untuk buku dah habis. Hahaha..

    ReplyDelete
  2. Tahniah kerana mempunyai minat membaca

    ReplyDelete
  3. Subhanallah terima kasih kak PI untuk entry ini, terharu saya :)
    Semoga kak PI sentiasa sihat ya :)

    ReplyDelete
  4. Semoga laris jualan novel PI ini.

    ReplyDelete
  5. wahhh boleh minta autograf ni kak hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist