Tuesday 12 September 2023

BLOG KARYAKU

 ASSALAMUALAIKUM


BLOG KARYAKU

 


Aku menulis blog setiap hari jika berkesempatan dan tiada sebarang gangguannya. Kandungannya berupa semua genre sastera telah kuhasilkan sesuai niche pilihanku iaitu karyaku.

Mulai September 2023 masukannya banyak anekdot kisah seorang sufi cendiakiawan di Baghdad. Tokoh ulama dan sasterawan ini berada pada zaman khalifah Harun Ar Rashid menurut hikayat seribu satu malam.

Kalau aku rajin kadangkala kuteliti juga laporan tentang jumlah pelayar maya yang singgah membaca karyaku dari seluruh dunia mengikut catatan Google.

Rupanya lebih seribu pelayar yang singgah menelusuri kisah Abu Nawas. Ramai juga berminat membaca karyaku tentang sufi olahanku secara santai cuma.

 

 

entri  September –

hikayat Abu Nawas

gubahan karya


10 comments:

  1. Alhamdulillah, tahniah Kak PI...belum berkesempatan baca..

    ReplyDelete
  2. Karena cerita abunawas itu memang menarik kak. Dari dulu pun sudah terkenal, saya sering diceritakan papa sebelum tidur. Jadi membaca kisah2 abunawas dari blog kakak, serasa ingat zaman kecil dulu๐Ÿค—❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. tksh fanny sokongannya ya kisah2 abu nawas ni menarik n terselit pengajarannya

      Delete

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist