Wednesday, 19 October 2016

SENYUM HARI RABU...

ASSALAMUALAIKUM...


BAPA SIAPA HEBAT

Man: Bapak aku hebat. Dia polis. Semua orang takut ngan dia.

Ali: Eleh, bapak aku lagi terer. Kalau dia suruh orang tunduk, mesti orang tu tunduk.

Man: Wow ! Bapak kau keje apa?

Ali: Tukang gunting rambut.

Sobri yang dari tadinya mendengar perbualan rakan2nya tergelak sinis.

Man: Yang kau gelak nape mcm perli kita orang je?

Sobri: Ye la, korang sibuk nak up kan bapak masing2 sebab tu aku gelak!

Ali: Eleh! Bapak kau hebat sangat ke?

Sobri: Hebat giler beb. Lagi hebat dari bapak korang berdua. Bapak aku tak buat apa2 pun, tapi orang confirm ikut dia. Bukan setakat tunduk je. Berdiri, melutut, duduk. Semua orang ikut dia.

Man: Pergh ! Hebat giler. Apsal power sangt bapak ko smpai semua orang ikut dia?

Sobri: Ye lah.. bapak aku kan IMAM, kalau tak nak ikut, baik sembahyang sorang2.

😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Selamat menunaikan Solat fardhu secara berjemaah

20 comments:

  1. macam scary je senyum2 tu.. hahaha

    ReplyDelete
  2. HEH..HEH..TQ PHAIS.SAT NK EDIT BALIK.

    ReplyDelete
  3. Hihi... betullah memang hebatlah kalau dah org kena ikut setiap pergerakannya kalau tak solatnya jadi tak sah:)

    ReplyDelete
  4. heh..heh..yela kak zakie hebatkan sorang imam...tq

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Kak Paridah,

    Terima kasih kerana membuat saya tersenyum pagi ini..
    Memang hebat kerjaya seorang imam kak.. :-)

    ReplyDelete
  6. WSALAM LZ..TKSH..DH TERSENYUM OKLAH TU LEGA STRES

    ReplyDelete
  7. Hehheeehee... memang hebat sangat seorang imam kan k.PI PM, TPM, Agong semua akan ikut dia.

    ReplyDelete
  8. ha..hah..kn betul2 hebat tu...tq MRS A

    ReplyDelete
  9. memang hebat dan tanggungjawab lagiiiiiiiiii besar kan

    ReplyDelete
  10. hehehe.. betul2 hebat tu... setuju

    ReplyDelete
  11. Wkmsalam.
    Tentulah pak imam yang paling hebat.
    Anak pak imam belum tentu lagi.

    ReplyDelete
  12. TKSH WP..BETUL TU MMG BELUM TENTU

    ReplyDelete
  13. terhebat heh..heh..tq dik KK

    ReplyDelete

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist