Wednesday 5 October 2016

Giveaway dan Blog List Oktober 2016 di vitamin-cerdik.com




Assalamualaikum dan selamat sejahtera
Bersempena saya naik rank September 2016 lalu, saya ingin menganjurkan giveaway dan siapa yang join akan automatik menjadi bloglist saya bagi Oktober 2016. Produk yang saya berikan ini bernilai kira-kira rm300 dan mempunyai pelbagai manfaat.
Sangat bermanfaat untuk anda join. Sekurang-kurangnya link blog anda akan ada di blog saya dan mestilah saya akan rajin singgah di blog anda.

Bagaimana menyertai Giveaway dan Blog List Oktober 2016 di blog http://vitamin-cerdik.com?

1. Add saya dalam facebook anda: Raihanah Ahmad
2. Buat satu entry bertajuk: Giveaway dan Blog List Oktober di http://vitamin-cerdik.com
3. Letak banner giveaway seperti di atas dan backlink ke posting ini.
4. Dalam entry anda, pastikan anda masukkan 3 posting saya (dalam http://vitamin-cerdik.com) yang menarik perhatian anda. Posting hendaklah daripada mana-mana kategori berikut:
  • Vivix
  • Sistem Imun Shaklee
  • Kanser (bulan Oktober bulan kanser awareness)
  • Landmark Study Shaklee
  • Detox Shaklee
Contohnya:
Saya sangat sukakan posting berikut:
5. Selepas selesai posting anda, jangan lupa paste link entry anda dalam ruangan komen di bawah ini.
Senang sahaja hendak masuk blog list saya ini. Hanya satu entry dan ikut langkah-langkah di atas.
Elok cepat sertai ya. Tarikh berakhir adalah pada 31 Oktober 2016.
Giveaway Oktober ini mempunyai 5 orang pemenang yang bertuah dan pemenang akan dikira dari segiSEO terbaik daripada google pages pada 1 November 2016 jam 9.00 pagi.

21 comments:

  1. Selamat maju jaya PI:)
    Sesekali meriahkan GA kawan best juga kan.

    ReplyDelete
  2. Woww... kak PI join GA..Good luck :)

    ReplyDelete
  3. Salam kak. Semoga berjaya yer.. Masih rajin join segmen yer, KA x sempat dah nak join segala ni he3

    ReplyDelete
  4. good luck Kak PI..dpt supplement Shaklee tu best..

    ReplyDelete
  5. good luck kak PI, thanks join

    ReplyDelete
  6. TKSH KAKZAKIE SAJA MERIAHKAN SEGMEN RAKAN BLOGGER

    ReplyDelete
  7. TKSH SUE SUKA2 JER HEH..HEH..

    ReplyDelete
  8. TKSH KA...KAK SUKA JOIN SEGMEN KWN2 BLOGGER YG KAK BIASA JE.

    ReplyDelete
  9. TKSH NOHAS..MANA TAU KUT ADA REZKI KAN HEH..HEH..

    ReplyDelete

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist