بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

RESEPI KEK PISANG NI TAK SEMATA-MATA BERASASKAN PISANG TAPI ADA TAMBAHAN COKLAT PULA...SEDAP TU. BUAT SARAPAN PAGI PUN OK. BOLEH DIKUKUS ATAU DIBAKAR PADA SEBELAH MALAMNYA...PAGINYA DAH TERSEDIA DIHIDANGKAN UNTUK SARAPAN...HMM SEDAPNYA...


28 comments - "KEK PISANG COKLAT GEBU.."

Khai♥Rin : anies delete icon 13 April 2015 at 20:42

kak...da laa sy tgh lapo niiii

paridah delete icon 13 April 2015 at 21:29

lapo mkn segera jgn biar perut masuk angin...tq anies.

Nooriah Abdullah delete icon 13 April 2015 at 21:29

belum terbuat lagi kek pisang yg lawa ni suatu hari insya allah nak try jugak

paridah delete icon 13 April 2015 at 21:32

sedap ni noor kek pisang ada coklat lagi...tq nooriah.

Gee Lion delete icon 13 April 2015 at 22:24

sedapnya.. hehe.. makan je tauuuu.. ^_^

Fidah Shah delete icon 13 April 2015 at 23:25

Pisang & coklat...nyum2.
Sedapnya

Diana Rashid delete icon 13 April 2015 at 23:44

saya ni kalau buat kek ,bab kukus mesti tak jadi..tapi kalau bakar insyaAllah menjadi..heheh

Qaseh Vee delete icon 14 April 2015 at 00:00

saya mmg suka klu guna sukatan cawan ni sbb x de timbang ...

Zaitun delete icon 14 April 2015 at 00:08

Kak zai ingat nak cuba kebetulan ada pisang bawa dari Terengganu tempohari.

Cilembu thea delete icon 14 April 2015 at 00:09

sebangsa pisang apapun sajiannya saya mah suka banget, apalagi kalau pisangnya di kasih coklat gebu, pasti menggebu-gebu pula rasanya..:-)

Bunda a.k.a KN delete icon 14 April 2015 at 00:47

Ambil dulu resipi...pass kat adik bunda dulu...dia rajin membaking ni...hihi...tq

Fiza Rahman delete icon 14 April 2015 at 10:17

Sedapnya. Tak pernah lagi buat kek pisang.

Achmad Fazri delete icon 14 April 2015 at 10:33

Kue pisang coklatnya seperti Brownies... sangat lezat

Kesuma Angsana delete icon 14 April 2015 at 11:23

Salam, dtg menjengah bila ada sedikit kelapangan. Walau jrg bertamu, ingatan itu tetap ada dikalbu. Sedap kek ni kak

Jie Susanos delete icon 14 April 2015 at 13:36

emmmm sdpnya..sesuai di makan sekeluarga..hehe

paridah delete icon 14 April 2015 at 15:46

mkn je selagi boleh gee...tq

paridah delete icon 14 April 2015 at 15:48

pisang +coklat sedap tu fidah..tq

paridah delete icon 14 April 2015 at 15:49

yeke..buat jer yg cara mana yg suka diana...tq.

paridah delete icon 14 April 2015 at 15:51

sukatan cawan pun sama isinya tapi guna cawan serupa..tq qv

paridah delete icon 14 April 2015 at 15:53

cubalah zai insyaAllah mnjadi tu..tq

paridah delete icon 14 April 2015 at 15:54

cubalah zai insyaAllah mnjadi tu..tq

paridah delete icon 14 April 2015 at 15:56

wah peminat pisang ni...dijadikan kek mmg sedap...tq chilembu thea.

paridah delete icon 14 April 2015 at 15:58

anambillah bunda..main pass pula ya senang kerja kan...tq bunda.

paridah delete icon 14 April 2015 at 16:00

mudah jer buat kek ni fiza cubalh..tq fiza.

paridah delete icon 14 April 2015 at 16:02

ya sedap ni..tq Achmad fazri.

paridah delete icon 14 April 2015 at 16:06

wsalam dik KA..xmengapa kalau dh bz mmg xbrgerak kemana...tq ingatan murni di kalbu...cuba buat kek ni utk adik..tq

paridah delete icon 14 April 2015 at 16:09

sedap ni jie..tq Jie susanos.

pengetahuan produk delete icon 14 April 2015 at 21:22

Telat hadir, masihkah ada yang tersisa hehe :)

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”