بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
                                                              ASSALAMUALAIKUM...

  CANTIK SUNGGUH KAN BUNGA-BUNGA DAISY YANG TERDAPAT DI TANAH AIR KITA.

  
  BENTUKNYA SEAKAN SERUPA NAMUN TETAP BERBEZA. WARNANYA CERIA.

 


Daisy..pokok ini tahan panas, paling bagus sederhana panas, kalau redup sangat kurang bunga. Siram macam biasa, jangan sampai bertakung air, akar akan busuk dan mati. Juga boleh ditanam terus diatas tanah.


KESEMUA KOLEKSI DAISY INI TERDAPAT DI SALLOMA NURSERY KUANTAN.


JIKALAU BERMINAT HENDAK MILIKI DAISY BUAT MENYERI TAMAN DI RUMAH KUNJUNGILAH TAPAK NURSERY SALLOMA DI PASAR JAYA GADING KUANTAN ATAU ODER MELALUI FB SALLOMA NURSERY.

36 comments - "DAISY..."

ANAK KUALA delete icon 17 December 2013 at 10:05

As Salam kak...pagi pagi dah ceria ni....

nohas delete icon 17 December 2013 at 10:12

Cantiknya...hati berbunga-bunga..

paridah delete icon 17 December 2013 at 10:20

salam...pagi2 ni kena ceria sikit...tq Anak Kuala.

paridah delete icon 17 December 2013 at 10:21

sesekali lapangkan hati tenangkan minda dgn berbunga-bunga...tq nohas.

Game Begog delete icon 17 December 2013 at 10:35

Cantik sekali ya seperti ibu saya hihihihi :D

paridah delete icon 17 December 2013 at 11:09

IBUNYA DAISY YA...MEMANG CANTIK...TQ Game Begog...

acik idah delete icon 17 December 2013 at 11:33

Subhanallah... cantiknya kak... macam2 kaler ada... :D

Idah yang paling suka kaler krim tu.. :D

Irfa delete icon 17 December 2013 at 11:42

kak..
dh dapat ke kiriman pos dr saya tu

Mizz Aiza (Dunia Kecil) delete icon 17 December 2013 at 12:21

subhanallah.. semuanya cantik dipandang mata.. :D

paridah delete icon 17 December 2013 at 12:32

irfa ada kirim barang ke...terima kasih, belum dpt lagi...kalau dh dpt nanti kak bagitau...tq Irfa.

paridah delete icon 17 December 2013 at 12:35

daisy ni cantik2 sangat leka dipandang...tq Mizz Aiza.

paridah delete icon 17 December 2013 at 12:39

cantik sungguh kejadian Allah..kan tq Idah.

SmuaInfo delete icon 17 December 2013 at 13:06

Mampir nak tengok bunga-bunga, cantik nian bunga-bunga tuh :)

Sarah Talib delete icon 17 December 2013 at 13:12

Cantik bunga tu...sedap mata memandang. Saya suka bunga tapi x pandai nk tanam..

Kesuma Angsana delete icon 17 December 2013 at 13:40

mmg cantik2 KA suka color2 yg terang2

paridah delete icon 17 December 2013 at 13:41

singgah nk tengok bunga2 cantik ya...tq SemuaInfo....sudi lwt blog kak...

paridah delete icon 17 December 2013 at 13:44

bunga2 ni xtrlepas drpd pndangan kita sarah...walau xmenanam, melihatnya mesti....tq Sarah Talib.

paridah delete icon 17 December 2013 at 13:46

kak pun suka kaler2 terang ni lbih menyerlah...tq KA

berandakata delete icon 17 December 2013 at 14:31

namanya seperti artis daisy ratnasari, bunganya pun indah

paridah delete icon 17 December 2013 at 15:54

yeke...artis indonesia secantik namanya n bunga daisy ni....tq berandakata sudi singgah blog kak.

Sobri Yaacob delete icon 17 December 2013 at 18:28

bungai daisy memang cantik..suka tgok pelbagai colour ada.. :)

Qaseh Wee delete icon 17 December 2013 at 19:18

kakak saya tanam atas tanah . mmg cantik bila berbunga .

Salloma Nursery delete icon 17 December 2013 at 19:37

Tq kak faridah.
5 bintang untuk akak. :)

Abdul Kholiq Hasan delete icon 17 December 2013 at 21:05

waduh mbak, saya gak ngerti soal bunga

paridah delete icon 17 December 2013 at 21:10

peminat bunga juga...sobri ni mmg lembut n baik hatinya.....tq Sobri

paridah delete icon 17 December 2013 at 21:13

bunga ni pada kak hanya rasi dgn org tertentu barulah ia mahu hidup subur n berbunga....tq Qaseh Wee.

paridah delete icon 17 December 2013 at 21:19

sama2 Salloma nursery...maaflah kak xminta izin nk publish tanaman kat Salloma nursery tp niat kak cuma nk tolong promosi bunga2 n tanaman hiasan tu....tq Salloma nursery.

paridah delete icon 17 December 2013 at 21:26

yang pandai teknik2 IT jer yer....bunga2 menghiasi alam sekeliling kita agar kita selesa n tenang di dunia sambil mengagumi setiap anugerah Allah...tq Abd Kholiq Hasan.

Aku Penghibur delete icon 17 December 2013 at 21:38

cantiknya bunga ini .ooh bunga ini di jualkan ingatkan tanam sendiri

Jenius IT delete icon 17 December 2013 at 22:14

mantap gan berguna bngt :D

adrianna syaz delete icon 18 December 2013 at 00:45

Mmg cntik ni..warna warni yg amt mnceriakn :)

paridah delete icon 18 December 2013 at 07:24

XRAJIN nk menanamnya acik...berkongsi pic n tolong promosi sikit2...tq Aku Penghibur.

paridah delete icon 18 December 2013 at 07:25

yeke...tq Jenius IT.

paridah delete icon 18 December 2013 at 07:27

MELIHAT BUNGA2 INDAH UTK TERAPI MINDA JUGA...TQ ADRIANNA SYAZ.

Cah Dabloeng delete icon 19 December 2013 at 15:16

Bunga di tepi jalan gan hehe... bunga melambangkan kesetiaan :D

paridah delete icon 21 December 2013 at 16:04

bunga2 di tepi jalan menyeri alam....tq Cah Dabloeng.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”