Friday 6 October 2023

DAIYAN DAN PUTERA KERDIL

 

ASSALAMUALAIKUM

SALAM JUMAAT MULIA

Tiga  naskhah antologi terbaru terbitan NurimasSN Enterprise 023 telah selamat kepenerimaan kakpidah kiriman along Nurimas SN. Alhamdulillah! Terima  kasih banyak along. Sebuah cerpen  PI terselit dalam antologi cerpen kanak-kanak, DAIYAN DAN PUTERA KERDIL. Seramai 24 penulis AKADEMI SANGGAR NURIMAS turut berkarya cerpen pelbagai tajuk dalam antologi ini. Terharu sekali penyelenggara NURIMAS SN dan MS SAMAD sudi memilih karya PI  untuk diterbitkan dalam antologi ini. Tahniah semua penukil karya. Hasilan cerpen yang disiarkan dalam antologi ini dengan pilihan judul selari tema amat menarik perkisahannya tentang dunia kanak-kanak.. Tidak jemu disusuri baca hingga usai.

TAHNIAH along NURIMAS SN dan SEMUA PENUKIL cerpen Akademi Sanggar Nurimas. Anlian penulis hebat terbaik.

Sekiranya ingin miliki buku dengan kulit dan isinya yang cantik segera pm Nurimas Sn@FACEBOOK atau semua penulis yang terlibat. Antaranya Nizam Wahid, MS Samad, Eiza Nashwa, Hafizan Jamal, Hanna Sophia Hanafi, Noraini Ismail dll.  




2 comments:

  1. Selamaaat kak... ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰. Bangga rasanya kalau ada karya yang diterbitkan, ntah itu novel sendiri atau antalogi. Sama saja..dari covernya kliatan menarik isi cerita. Saya masih sering membacakan cerita anak2 begini kepada anak saya yg bungsu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tksh fanny ya menarik semua cerita kanak2 dlm antologi ini

      Delete

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist