Saturday, 27 December 2014

PEMIMPIN PRIHATIN...

ASSALAMUALAIKUM...

SEKITAR BANJIR...





DAULAT TUANKU ! Inilah dia Sultan Kelantan....Sultan yang memayungi rakyatnya ! Alhamdulillah,Syukur.



APABILA NASIB DAN KEPENTINGAN RAKYAT TERJEJAS DALAM KEADAAN BANJIR BEGINI,POLITIK HARUS DIKETEPIKAN. Syabas kepada YAB TS Muhyiddin dan MB Kelantan serta para Menteri yang ada didalam foto ini yang diambil semasa sessi taklimat mengenai operasi bantuan banjir di KB.




Saya bukan nak puji...tapi adalah wajar dihargai bila seorang menteri kabinet sanggup turun padang membantu rakyat ketika senang apa tah lagi ketika rakyat memerlukan sentuhan ajaib pemimpin kita yang sifat semula jadi mereka memang berjiwa rakyat.

SUMBER WALL FB DATO' IDRIS BUANG ALHAJ...

16 comments:

  1. Semoga Allah memberkatinya..amin. terharu nampak..ada berlaku banjir di Keningau, tapi tak teruk..melimpah sikit ja...namun Etuza tak sure kat mana, berita akhbar kemarin ada menyatakan banjir di Keningau..kata seorang Kawan bisnes Etuza

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur alhamdlillah bnjir di keningau x teruk sgt n sudah surut....tq cikgu.

      Delete
  2. Siapa2 yang turun padang membantu memang patut di hargai ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. benar tu....jgn hanya leka dgb glamer n title kan heh...heh..tq diana.

      Delete
  3. Alhamdulillah sifat sebeginilah yang diharapkan. Semoga mendapat ganjaran dari yang Maha Esa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. benartu pemimpin yg terpilih adalah kehendak ALLAH JUA tanggungjawabnya besar...tq zaitun.

      Delete
  4. Pemimpim begitu disayangi rakyat

    ReplyDelete
  5. benartu nilai kepimpinannya nyata....tq nieda.

    ReplyDelete
  6. bila v vip turun padang , ada pula yg kata nak berselfie ... sedih dgn sikap manusia mcm tu ...

    ReplyDelete
  7. sama2 kita membantu yg termampu.. insyaAllah..

    ReplyDelete
  8. bak kata seseorg (dlm FB) alangkah bagusnya kalau banjir ni berlaku ktika PRU hmpr mengjelang.... (u know what i mean)

    ReplyDelete
  9. HEH..HEH...POLITICIAN PUN BERLUMBA-LUMBA BERBUAT KEBAJIKAN...BAGUS KAN...TQ ANIES.

    ReplyDelete

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist