Friday 22 December 2023

SIJIL PENGHARGAAN

 

ASSALAMUALAIKUM

TAHNIAH!

E-SIJIL PENCAPAIAN
Sepanjang tempoh sepuluh tahun kewujudan grup Akademi SPTA dari tahun 2014 hingga 2023, dengan izin Allah SWT sejumlah 26 genre puisi telah dibimbing dalam projek penulisan Akademi SPTA seperti puisi-puisi berikut: Akrostik, Diamante, Dukotu, Gurindam, Haibun Haiga, Haiku, Karmina, Kuatrin, Limerik, Palindrom, Pancalarik, Pantun (Jenaka & Kanak-Kanak) , Pantun Ekarima, Rejang, Saduka, Sajadah, Sajak, Seloka, Soneta, Sonigraf, Syair, Tanka, Tautogram, dan Terza Rima.
Akademi SPTA merakamkan ucapan terima kasih kepada pemuisi yang terpilih berikut atas pencapaian mereka mengikuti tutorial 20 genre puisi tradisional dan moden secara dalam talian kelolaan grup Akademi SPTA.
-----
  1. Paridah Ishak > 26 genre puisi
  2. Seti Zaleha > 25 genre puisi
  3. Syidah Ida > 25 genre puisi
  4. Yahti Hayati > 24 genre puisi
  5. Sabariah Nor Salleh > 22 genre puisi
  6. Issey Miyaki > 21 genre puisi
  7. Mak Russ > 21 genre puisi
  8. Ruslina Mat Rakib > 20 genre puisi
  9. Kamarsinah Sarkam > 20 genre puisi






  10. cnp Sifu TA GRAHA KARYA
    Alhamdulillah...terima kasih sifu penghargaannya terharu menerimanya baik budi sifu memberi ilmu dan membimbing penuh susah payah amat disanjung tinggi kenangan abadi moga sifu n famili dlm rahmat Allah sihat sejahtera beroleh limpah ganjaran-Nya..amiin
    Tahniah Sifu
    Tahniah semua sahabat karyawawan Akademi SPTA
All reactio



3 comments:

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist