Wednesday 8 November 2023

TOKOH MUSLIMAH

 ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulillah PI terima kiriman naskhah puisi syair TOKOH MUSLIMAH daripada penerbit SPTA, sifu Tabir Alam. Terima kasih banyak sifu akan baik budinya. TOKOH MUSLIMAH merupakan antologI syair selenggaraan Sifu Tabir Alam dan bimbingan diberikan pada pengkarya terlibat. SITI AMINAH ialah tajuk syair pilihan kakpidah. Sebanyak 23 rangkap syair karya kakpidah yang disiar mengisi halaman ini. 25 penulis SPTA terlbat berkarya dalam antologi istimewa ini.
Penyelenggara juga sertakan syair tribute pada arwah Pak Engku seorang penulis SPTA yang aktif berkarya sehingga hujung usianya…al-fatihah. Syair Sifu TA yang memenangi hadiah johan, ustazah Ana naib johan dan Zalina AR hadiah saguhati, sayembara syair FIGURA KLASIK DBP SELATAN terdapat dalam bahagian B.
Tahniah sifu, ustazah Ana dan Bonda Zalina. Penyair terbaik.
Tahniah Sifu TA selaku penyelenggara dan pembimbing. Tahniah semua pengkarya terlibat. Sekiranya ingin menikmati puisi syair indah berima sempurna dan informatif ini dan memiliki sebagai khazanah sastera peribadi sila hubungi Sifu TA @facebook.
Mungkin imej tudung kepala dan teks yang berkata 'tokoh uslimah Penyelenggara TabirAlam Alam Tabir'
All reactions:
Zuraida Dewi, Adyra Az-zahra and 54 others

5 comments:

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist