بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

MENGIMBAU KISAH MASA BERSEKOLAH RENDAH DULU MEMANG TERORAK SENYUM LEBAR MENGENANGKANNYA....ANTARA SUBJEK YANG DIMINATI PI DAN KAWAN-KAWAN LAIN ADALAH LUKISAN.

DAN CARA MELUKIS GUBAHAN FIKIRAN KETIKA ITU BEGNILAH...
CANTIK KAN...





 Pic facebook

yang ni lukisan PI heh..heh..

16 comments - "LUKISAN MASA SEKOLAH RENDAH..."

Mrs. A delete icon 1 May 2016 at 17:54

Wow! Cantiknya.
Nampak hidup.

Nor Azimah delete icon 1 May 2016 at 21:02

Suka sgt tgk lukisan suasana kampung, cantik sangat.
Eah..kak PI pun pandai melukis rupanya, kagum2.

Khir Khalid delete icon 1 May 2016 at 22:07

Teringat balik masa zaman sekolah dulu2... mmg klu bab lukisan, klu permansangan je mesti nak lukis suasana kampung, sawah dan bukit2... tapi taklah secantik lukisan2 yg di atas tu... :)

paridah delete icon 1 May 2016 at 22:48

cantik semua lukisan ni MRS A...tq

paridah delete icon 1 May 2016 at 22:50

dulu2 kalau melukis ginilaah nor cantik tu.
kak xpandai lukis nor tapi suka bermain warna...tq

paridah delete icon 1 May 2016 at 22:53

dik KK pun minat melukis juga ya...kakpun sama kalau melukis pemandangan bukit sawah pokok rumah mesti ada...tq

nohas delete icon 2 May 2016 at 00:16

cantik2 lukisan kpg halaman, sawah padi..lukisan kak PI pun cantik jg..orang seni..

Sue Bee delete icon 2 May 2016 at 07:44

fuiyooo..memang bakat luarbiasa jugak ni. cantik2 dan berseni semua lukisan tu

Fidah Shah delete icon 2 May 2016 at 10:38

Cantiknya lukisan...nampak macam 'hidup'.
Ingin nak melukis...sayangnya tak ada bakat...:'(

Fidah Shah delete icon 2 May 2016 at 10:39

Kalau saya...ada tambahan matahari :D

paridah delete icon 2 May 2016 at 11:07

lukisan dulu2 nampak simple tapi cantik sgt kan nohas.
kak bukan melukis tapi mencalit warna ja...tq

paridah delete icon 2 May 2016 at 11:55

yela sue cantik berseni lukisan tu...tq

paridah delete icon 2 May 2016 at 11:57

bagi yg sukakan lukisan tu walau biasa2 saja tapi puas hati mandangna kan fidah...tq

Iman Lukman NulHakim delete icon 2 May 2016 at 14:31

Wah lukisannya pada keren-keen semua mbak, beneran kerenn :)

Khir Khalid delete icon 3 May 2016 at 11:40

termasuk awan dan burung2 berterbangan hehee.. :D

paridah delete icon 3 May 2016 at 16:04

simple tapi cantik kan iman...tq

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”