بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...
SALAM JUMAAT YANG MULIA.

Photo: Jom didik ank cara nie

26 comments - "CARA SAIDINA OMAR MENDIDIK ANAK.."

Ahmad Zu Mal Md Rayi delete icon 3 October 2014 at 08:25

Salam Jumaat PI. Teknik nie zumal tak pernah dgr. Thanks sharing ^_^

Anisayu Nastutik delete icon 3 October 2014 at 08:50

Ibu dan ayahku
melakukan cara itu
dan kini aku
mandiri karena ilmu

Kakzakie delete icon 3 October 2014 at 09:20

Kakak ni dgn anak-anak terlalu akrab kadang macam musuh dan kadang macam kawan jadi dah bercampur-aduk. Apa yg pasti lebih sebagai kawan sebab mereka semuanya perempuan walaupun belum 21 tahun tapi kami dah boleh berkongsi cerita apa saja (jadi kakak ada silapnya sebab tak ikut saidina omar ni). Namun alhamdulillah kakak belum ada masalah (harap-harap tidaklah)..

paridah delete icon 3 October 2014 at 10:29

salam jumaat zumal moga beroleh menafaat...tq

paridah delete icon 3 October 2014 at 10:30

sudah terbukti pada dirinanisayu ya bagus tu...tq anisayu nastutik.

paridah delete icon 3 October 2014 at 10:37

betul cara kakzakie tu ...anak2 kakzakie sesuai dgn cara didikan kakzakie yg lembut kdg tugas...jadikan anak2 musuh hanya kerana perlu mencurigai tindak tanduk mrk...jika kata rasa ok tentu tiada masalahnya...tq kakzakie.

Kesuma Angsana delete icon 3 October 2014 at 12:33

Salam Jumaat. Sesuatu untuk kamu di blog KA . TQ http://www.kesumaangsana.blogspot.com/2014/10/re-publish-n3-pendek-tentang-adik-tapi.html. tq berkongsi kak

paridah delete icon 3 October 2014 at 12:39

salam jumaat best ni nanti kak ke sana...tq KA

Abdul Kholiq Hasan delete icon 3 October 2014 at 17:27

aku tidak pernah merasakan hal diatas, sejak kecil jauh dari orang tua ketemu pun cuma saat hari raya

Mbak Susi delete icon 3 October 2014 at 18:16

Perkonsian yang bagus kak
Terima kasih ya sudah mengingatkan :)

Faarihin delete icon 3 October 2014 at 22:31

Satu perkongsian yang bagus. Moga emak ayah sekarang dapat didik anak-anak dengan baik..
Insha-Allah..

Qaseh Vee delete icon 4 October 2014 at 00:19

mudah2an bila saya ada anak nanti , saya mampu lakukan seperti itu ...

Gee Lion delete icon 4 October 2014 at 15:47

Terharu baca tips di atas.. InshaAllah bakal dipraktikkan, kalau ade one day.. Hehe.. =)

Erika Castillo delete icon 5 October 2014 at 01:10

nice sharing ^^

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 5 October 2014 at 09:17

Selamat menyambut hari raya aidil adha maaf zahir dan batin dari saya sekeluarga.

babYpose delete icon 5 October 2014 at 13:46

thanks PI, hormat mereka beri kasih sayang. tunjuk ajar dengan ibu bapa sebagai model. maaf zahir batin PI :).

paridah delete icon 7 October 2014 at 08:48

iyakah..xmengapalah asal tetap beroleh kebahgiaan bersama iubu bapa walau saat hari raya...selamat raya kurban Abdul Kholik Hasan...tq.

paridah delete icon 7 October 2014 at 08:50

insya Allah mengingatkan diri sendiri sebenarnya...tq mbak susi.

paridah delete icon 7 October 2014 at 08:52

insya Allah moga2 bgitu...tq Faarihin...selamat raya haji.

paridah delete icon 7 October 2014 at 08:54

insya Allah kak doakan QV mampu melakukan bgitu...selamat raya haji...tq

paridah delete icon 7 October 2014 at 08:57

insyaAllah...kalau mau mmg boleh dipraktikan...selamat raya haji Gee Lion tq

paridah delete icon 7 October 2014 at 08:58

insya Allah..tq ERIKA CASTILLO ..TQ

paridah delete icon 7 October 2014 at 09:02

Selamat menyambut idul adha MKL sekeluarga maaf zahir batin terima kasih banyak.

paridah delete icon 7 October 2014 at 09:05

wc..benar tu ibubapa juga boleh dijadikan model pendidikan anak2...salam iduladha maaf zhr batin babYpose..tq

Bin Muhammad delete icon 8 October 2014 at 10:54

Panduan dan perkongsian terbaik menjadi ibu bapa dalam mendidik anak2.

Khai♥Rin : anies delete icon 8 October 2014 at 12:57

nice sharing!!

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”