بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...
SALAM JUMAAT YANG MULIA.

Photo: Jom didik ank cara nie

26 ulasan - "CARA SAIDINA OMAR MENDIDIK ANAK.."

Ahmad Zu Mal Md Rayi delete icon 3 Oktober 2014 8:25 PG

Salam Jumaat PI. Teknik nie zumal tak pernah dgr. Thanks sharing ^_^

Anisayu Nastutik delete icon 3 Oktober 2014 8:50 PG

Ibu dan ayahku
melakukan cara itu
dan kini aku
mandiri karena ilmu

Kakzakie delete icon 3 Oktober 2014 9:20 PG

Kakak ni dgn anak-anak terlalu akrab kadang macam musuh dan kadang macam kawan jadi dah bercampur-aduk. Apa yg pasti lebih sebagai kawan sebab mereka semuanya perempuan walaupun belum 21 tahun tapi kami dah boleh berkongsi cerita apa saja (jadi kakak ada silapnya sebab tak ikut saidina omar ni). Namun alhamdulillah kakak belum ada masalah (harap-harap tidaklah)..

paridah delete icon 3 Oktober 2014 10:29 PG

salam jumaat zumal moga beroleh menafaat...tq

paridah delete icon 3 Oktober 2014 10:30 PG

sudah terbukti pada dirinanisayu ya bagus tu...tq anisayu nastutik.

paridah delete icon 3 Oktober 2014 10:37 PG

betul cara kakzakie tu ...anak2 kakzakie sesuai dgn cara didikan kakzakie yg lembut kdg tugas...jadikan anak2 musuh hanya kerana perlu mencurigai tindak tanduk mrk...jika kata rasa ok tentu tiada masalahnya...tq kakzakie.

Kesuma Angsana delete icon 3 Oktober 2014 12:33 PTG

Salam Jumaat. Sesuatu untuk kamu di blog KA . TQ http://www.kesumaangsana.blogspot.com/2014/10/re-publish-n3-pendek-tentang-adik-tapi.html. tq berkongsi kak

paridah delete icon 3 Oktober 2014 12:39 PTG

salam jumaat best ni nanti kak ke sana...tq KA

Abdul Kholiq Hasan delete icon 3 Oktober 2014 5:27 PTG

aku tidak pernah merasakan hal diatas, sejak kecil jauh dari orang tua ketemu pun cuma saat hari raya

Mbak Susi delete icon 3 Oktober 2014 6:16 PTG

Perkonsian yang bagus kak
Terima kasih ya sudah mengingatkan :)

Faarihin delete icon 3 Oktober 2014 10:31 PTG

Satu perkongsian yang bagus. Moga emak ayah sekarang dapat didik anak-anak dengan baik..
Insha-Allah..

Qaseh Vee delete icon 4 Oktober 2014 12:19 PG

mudah2an bila saya ada anak nanti , saya mampu lakukan seperti itu ...

Gee Lion delete icon 4 Oktober 2014 3:47 PTG

Terharu baca tips di atas.. InshaAllah bakal dipraktikkan, kalau ade one day.. Hehe.. =)

Erika Castillo delete icon 5 Oktober 2014 1:10 PG

nice sharing ^^

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 5 Oktober 2014 9:17 PG

Selamat menyambut hari raya aidil adha maaf zahir dan batin dari saya sekeluarga.

babYpose delete icon 5 Oktober 2014 1:46 PTG

thanks PI, hormat mereka beri kasih sayang. tunjuk ajar dengan ibu bapa sebagai model. maaf zahir batin PI :).

paridah delete icon 7 Oktober 2014 8:48 PG

iyakah..xmengapalah asal tetap beroleh kebahgiaan bersama iubu bapa walau saat hari raya...selamat raya kurban Abdul Kholik Hasan...tq.

paridah delete icon 7 Oktober 2014 8:50 PG

insya Allah mengingatkan diri sendiri sebenarnya...tq mbak susi.

paridah delete icon 7 Oktober 2014 8:52 PG

insya Allah moga2 bgitu...tq Faarihin...selamat raya haji.

paridah delete icon 7 Oktober 2014 8:54 PG

insya Allah kak doakan QV mampu melakukan bgitu...selamat raya haji...tq

paridah delete icon 7 Oktober 2014 8:57 PG

insyaAllah...kalau mau mmg boleh dipraktikan...selamat raya haji Gee Lion tq

paridah delete icon 7 Oktober 2014 8:58 PG

insya Allah..tq ERIKA CASTILLO ..TQ

paridah delete icon 7 Oktober 2014 9:02 PG

Selamat menyambut idul adha MKL sekeluarga maaf zahir batin terima kasih banyak.

paridah delete icon 7 Oktober 2014 9:05 PG

wc..benar tu ibubapa juga boleh dijadikan model pendidikan anak2...salam iduladha maaf zhr batin babYpose..tq

Bin Muhammad delete icon 8 Oktober 2014 10:54 PG

Panduan dan perkongsian terbaik menjadi ibu bapa dalam mendidik anak2.

Khai♥Rin : anies delete icon 8 Oktober 2014 12:57 PTG

nice sharing!!

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”