بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...






GRAFIK TIMELINE

11 ulasan - "MAKANAN TERBAIK UNTUK KESIHATAN..."

nohas delete icon 4 Oktober 2013 10:34 PG

berwajah baru blog ni...menarik..

makanan boleh jadi racun dan juga boleh jadi ubat..yang penting bersederhana..makan bila lapar, berhenti sebelum kenyang..

paridah delete icon 4 Oktober 2013 7:50 PTG

tq nohas...adik aunt yg godek2 tu, aunt ni xpandai setakat update entry jer yg tau...dpt ide ad nuffnang lepas baca artikel nohas kat blog...tu pun adik yg buat.

makanan yg nak diambil la ni kena fikir banyak kali bimbang keracunan yg boleh membawa maut.

~Kak Nah Backyard (^_^)~ delete icon 5 Oktober 2013 12:02 PG

cantik rumah baru kak paridah..kena lebih berhati2 dengan apa yang kita makan sekarang ni =)

paridah delete icon 5 Oktober 2013 10:29 PG

tq ema..rumahnya rumah lama jg modified sikit jer...betul tu kena hati2 dgn apa yg nk disuap ke mulut maklum ketahanan badan dh semakin merosot bila umur semakin meningkat...

Ahmad Zu Mal Md Rayi delete icon 27 Ogos 2014 11:07 PTG

Jaga kesihatan awal2 Insha Allah kita tak kena pantang itu ini. Nak sihat, kena la pilih makanan sihat kan ^_^

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 28 Ogos 2014 12:26 PG

perlu ambil langkah awal.

paridah delete icon 28 Ogos 2014 2:37 PTG

BENAR TU BANYAK PILIHAN MAKANAN YG BAIK UTK KSHTAN...TQ ZUMAL.

paridah delete icon 28 Ogos 2014 2:45 PTG

YA BETUL TU...SEJAK AWAL LAGI PERHATIKN KESIHATAN DIRI...TQ MKL.

Khai♥Rin : anies delete icon 29 Ogos 2014 5:53 PTG

oooo x slh la kalu sy selalu mkn coklat ;-)

Yun Sing delete icon 29 Ogos 2014 7:40 PTG

Nice sharing :)

budak delete icon 30 Ogos 2014 8:46 PTG

Sekarang macam2 penyakit. Kena jaga pemakanan yg seeloknya :)

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”