بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...






GRAFIK TIMELINE

11 comments - "MAKANAN TERBAIK UNTUK KESIHATAN..."

nohas delete icon 4 October 2013 at 10:34

berwajah baru blog ni...menarik..

makanan boleh jadi racun dan juga boleh jadi ubat..yang penting bersederhana..makan bila lapar, berhenti sebelum kenyang..

paridah delete icon 4 October 2013 at 19:50

tq nohas...adik aunt yg godek2 tu, aunt ni xpandai setakat update entry jer yg tau...dpt ide ad nuffnang lepas baca artikel nohas kat blog...tu pun adik yg buat.

makanan yg nak diambil la ni kena fikir banyak kali bimbang keracunan yg boleh membawa maut.

~Kak Nah Backyard (^_^)~ delete icon 5 October 2013 at 00:02

cantik rumah baru kak paridah..kena lebih berhati2 dengan apa yang kita makan sekarang ni =)

paridah delete icon 5 October 2013 at 10:29

tq ema..rumahnya rumah lama jg modified sikit jer...betul tu kena hati2 dgn apa yg nk disuap ke mulut maklum ketahanan badan dh semakin merosot bila umur semakin meningkat...

Ahmad Zu Mal Md Rayi delete icon 27 August 2014 at 23:07

Jaga kesihatan awal2 Insha Allah kita tak kena pantang itu ini. Nak sihat, kena la pilih makanan sihat kan ^_^

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 28 August 2014 at 00:26

perlu ambil langkah awal.

paridah delete icon 28 August 2014 at 14:37

BENAR TU BANYAK PILIHAN MAKANAN YG BAIK UTK KSHTAN...TQ ZUMAL.

paridah delete icon 28 August 2014 at 14:45

YA BETUL TU...SEJAK AWAL LAGI PERHATIKN KESIHATAN DIRI...TQ MKL.

Khai♥Rin : anies delete icon 29 August 2014 at 17:53

oooo x slh la kalu sy selalu mkn coklat ;-)

Yun Sing delete icon 29 August 2014 at 19:40

Nice sharing :)

budak delete icon 30 August 2014 at 20:46

Sekarang macam2 penyakit. Kena jaga pemakanan yg seeloknya :)

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”