Wednesday 10 January 2024

MEMORIBILIA De RHU ANEKDOT CERPU PUISI

 ASSALAMUALAIKUM




MEMORIBILIA De RHU ANEKDOT CERPU PUISI

Alhamdulillah antologi terbaru 024 kakpidah berjudul MEMORIBILIA De RHU ANEKDOT CERPU PUISI

Lima   naskhah antologi terbaru terbitan Nurimas SN Enterprise 024 telah selamat kepenerimaan PI kiriman along Nurimas SN. Alhamdulillah! Terima  kasih banyak along. Secebis coretan memoribilia PI dan dua buah puisi genre soneta dan pancalarik terselit dalam antologi ini. Penulis AKADEMI SANGGAR NURIMAS turut berkarya  dalam antologi ini.  ADUN BERSERAH YB Andansura Rabu telah menulis kata penghantarnya menyusun frasa indah bermakna.  

Terharu sekali penyelenggara LARA PESONA dan HANA SOPHIA HANAFI sudi memilih karya kakpidah  untuk diterbitkan dalam antologi ini. Tahniah semua penukil karya. Hasilan coretan kenangan manis dan puisi pilihan abadi dalam antologi ini. Pelbagai kenangan pengalaman penulis tika menghadiri majlis pelancaran buku dan meraikan penulis ALUMNI SANGGAR NURIMAS berbaur rasa pelbagainya dicoretkan penulisnya. Tidak jemu disusuri baca hingga usai.

TAHNIAH along NURIMAS SN dan SEMUA PENUKIL karya Akademi Sanggar Nurimas. Anlian penulis hebat terbaik.

Sekiranya ingin miliki buku dengan kulit dan isinya yang cantik segera pm Nurimas Sn@FACEBOOK atau semua penulis yang terlibat. Antaranya Nizam Wahid, Ainal Marhatun, Aloy Indera Jokina, MS Samad, Eiza Nashwa, Rosnani Mat, Hanna Sophia Hanafi, Noraini Ismail dll. 


7 comments:

  1. Tahniah...kak PI kerena terbit lagi satu buku sebagai penambah khazanah ilmu negara

    ReplyDelete
  2. seronoknye bl pandai menulis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tksh dik menulis suka2 ja bukan pandai pun

      Delete
  3. Tahniah kpd kak PI sebab selalu je terbitkan buku baharu. What a prolific writer!

    ReplyDelete
  4. tahniah kak!
    kak kalau sy nak join sama2 tulis antologi boleh x kak?

    ReplyDelete

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist