بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM

ESOK PAGI SARAPAN DENGAN KARIPAP SEDAP JUGA KAN....BUATLAH KARIPAP BIASA ATAU KARIPAP PUSING...NAK LEBIH MUDAH BELI KARIPAP FROZEN DAN GORENG...NAK YANG SUSAH SIKIT BUAT KARIPAP ANYAM..CAMANA NAK MENGANYAM KARIPAP YE...HEH..HEH..PI PUN TAK RETI...KITA TANYA BLOGGER NORHIDANA...BERITAHU SAT  CHEFF DANA


13 comments - "KARIPAP ANYAM"

Baby Breath delete icon 19 November 2019 at 20:51

saya pun teringat nak makan karipap anyam tapi takreti

paridah delete icon 19 November 2019 at 21:23

TKSH BABY BREATH ANYAMANNYA KAN MMG KREATIF

Warisan Petani delete icon 19 November 2019 at 21:34

Kreatif

paridah delete icon 19 November 2019 at 22:44

TKSH WP YA KREATIF N RAJIN

Ana Jingga delete icon 19 November 2019 at 22:57

amboi macam mana nak menganyam ketupat ye Paridah hehe :) jenuh lah kan nak siap kan :)

paridah delete icon 20 November 2019 at 07:28

TKSH ANA HEH..HEH..XTAULAH CAMANA DIANYAMNYA LAMBAT NK SIAPKAN TU

norhidana delete icon 20 November 2019 at 08:45

tak sangka ada yang seru nama kita... dana takat karipap biasa reti lah kak PI, kalau karipap anyam memang idok la kita tahu nak membuatnya, jenis-jenis orang malas mana nak buat yang anyam-anyam tu kak heheheh.

paridah delete icon 20 November 2019 at 10:36

TKSH DANA SAHUT KAK PANGGIL HEH..HEH..BLJR DANA DH PANDAI POS N3 BLOG

Kamsiah yusoff delete icon 20 November 2019 at 10:54

Cantik tp org yg tak kreatif dan malas mcm saya ni,50 kali buat pun belum tentu jadi..

Kamsiah yusoff delete icon 20 November 2019 at 10:54

Cantik tp org yg tak kreatif dan malas mcm saya ni,50 kali buat pun belum tentu jadi..

PeRdU cINta delete icon 20 November 2019 at 11:54

Perlukan kesabaran dan ketelitian ni kan Kak PI.

hasliynda umairah beauty delete icon 20 November 2019 at 13:17

waalaikummusalam
rajinnya anyam karipap
biasa karipap pusing jer kita makan

Khir Khalid delete icon 25 November 2019 at 00:16

Kreatifnya.. susah juga nak buat anyaman tu..

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”