Thursday 27 April 2023

JALAN-JALAN AIDILFITRI 1444

 ASSALAMUALAIKUM

SALAM AIDILFITRI KE6

Lama juga PI tak update blog sebab sibuk jalan2 beraya dari Selangor ke Pahang dan Terengganu, lama juga di sana...patah balik singgah di kampung halaman...pusing2 area Jengka bertemu anak2, audara-mara sahabat handai di sana...sakan beraya mengekor anak2 dan cucu2 merata tempat...simpan letih seharian berkereta sehingga sampai dengan selamat di Serendah...hari ni mulai mengetik keyboard pc semula. Didoakan semoga semua sahabat bloggers n viewers sihat sejahtera merayakan hari kemenangan penuh gembira bersama keluarga tercinta. SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN.

Simpan sedikit pic kenangan di sini.














6 comments:

  1. seronok kak, ziarah saudara-mara...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tksh nohas jalan2 ziarah beraya sesekali

      Delete
  2. kuatnya kak PI berjalan2 ke rumah sedara-mara! X apa....dpt mengeratkan tali silaturrahim..

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya aidilfitri kak Paridah.. Alhamdulillah seronok tengok akak ziarah raya.. masa inilah kita saling ziarah menziarahi ye kak.

    ReplyDelete
  4. salam aidilfitri untuk kak pi sekeluarga. maaf zahit batin jika ada kata kata yg menyakitkan hati spnjg kita kenal di alam maya ini

    ReplyDelete

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist