Saturday 25 August 2018

DIREKTORI 100 PENYAIR...

ASSALAMUALAIKUM..

DIREKTORI 100 PENYAIR MALAYSIA tidak saja menghimpunkan senarai  biodata100 penyair Malaysia malah turut  menyertakan biodata lebih rinci penggiat sastera yang mengagumkan dan sewajarnya dikenali.  
Mukaddimah pendahuluan buku ini oleh Tan Sri Dato’ Seri Hamad Kama Piah Che Othman penaung PENYAIR Malaysia. Kata Penghantar  pula oleh A Rahim Abdullah Presiden PENYAIR Malaysia dan  “Prakata oleh Dato’ Dr. Rahman Shaari.

            Telah dilancarkan sempena  KONPEN.(.KOVENSYEN PENYAIR DUNIA) yang berlangsung di Bachok Kelantan pada 21-22 july 018 dalam suasana meriah dengan pelbagai acara seni dan budaya yang dihadiri penyair di dalam dan luar negara juga penggiat-penggiat sastera tanah air.
BIODATA PI PENDEK SAJA SEKADAR MENGISI LEMBARNYA AGAR LEBIH TEBAL HEH..HEH..



10 comments:

  1. Alhamdulillah...menjadi salah seorang daripada 100 ini...PC tumpang gembira untuk kak PI...moga terus giat berkarya ya kak...untuk bangsa..untuk negara....

    ReplyDelete
  2. AMIIN TKSH PC..INSYAA ALLAH...PNYAIR MALAYSIA BUKAN 100 JE TAPI LBH RAMA..YG DPT DIKUMPUL PENERBITNYA SIKT JE

    ReplyDelete
  3. Tahniah.. Semoga terus sukses..

    ReplyDelete
  4. TKSH EJULZ INSYAA ALLAH DOA UTK EJULZ JUGA

    ReplyDelete
  5. Alhamdulilllah, tahniah kak PI.. saya turut berasa bangga dan gembira :)

    ReplyDelete
  6. amboiii makin hebatlah akak kita niii

    ReplyDelete

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist