بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...





POKOK EPAL SIAM / BUAH BIDARA MAKIN DIGEMARI RAMAI
RUGI TAK TANAM TOW...
Buah bidara dikenali Epal Siam kini dicari dan digemari ramai kerana rasa buah nya sangat manis dan rangup. Khasiat tinggi malah baik untuk penjagaan kesihatan & kecantikan. Tak perlu ruang luas! Penjagaan pokok yang sangat mudah dan lasak. Jangkaan berbuah seawal 1-2 tahun sahaja. Jom tanam dirumah, mesti seronok bila dah berhasil nanti ! ;-)
.
Nak cepat respon & order? Jom terus Whatsapp saya!
.
✔ Klik link -> https://hi.jomwasap.my/buahbidara
ATAU
✔ Whatsapp 'BIDARA' ke 019-475 0677
.
🌟 Penghantaran terus ke rumah seluru

10 ulasan - "EPAL SIAM...BIDARA."

PeRdU cINta delete icon 1 Mei 2017 10:47 PG

Mak mertua PC pun dah tanam pokok buah bidara ni..moga berbuahlah...ameen.

paridah delete icon 1 Mei 2017 11:56 PG

AMIIN..TKSH PC XLAMA ADALAH HASILNYA TU

nohas delete icon 1 Mei 2017 12:28 PTG

dah lama teringin nk makan, tk jumpa laei..telan ailio ni..

paridah delete icon 1 Mei 2017 3:36 PTG

TKSH NOHAS..TERINGIN JUGA NKRASA TAPI XJMPA LAGI

Mrs Fuzy sweetsourleyra delete icon 1 Mei 2017 4:39 PTG

sedap tu buah bidara tu Kak PI...lama tak makan sebab lama tak balik Kedah...nanti nak cari pokok untuk tanam kat laman...

nadhie wueen delete icon 1 Mei 2017 6:57 PTG

owh macam tak pernah makan jee kak pI. hehe

Abam Kie delete icon 1 Mei 2017 10:59 PTG

nasi lemak buah bidara,
sayang selasih hamba lurutkan,
hilang emak hilang saudara,
kerana kekasih hamba turutkan....

Agaknya org dulu2 makan nasi lemak dgn buah bidara ye?

Warisan Petani delete icon 2 Mei 2017 12:00 PTG

Belum ada tanam lagi.
Mungkin nak cari juga sepohon dua.

Fidah Shah delete icon 2 Mei 2017 12:04 PTG

Sebelum ni, kalau makan pun, tak tau nama buah ni :)

Khir Khalid delete icon 3 Mei 2017 7:43 PG

Pernah tengok tapi belum pernah makan lagi.. bagus juga klu tanam di rumah ni :)

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”