بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM

INDAH SEKALI PANORAMA ALAM SEKITAR DENGAN KUNJUNGAN BURUNG BURUNG YANG CANTIK DENGAN BANYAK JUMLAHNYA.... ENTAH DARIPADA BENUA MANA....KEHADIRAN MEREKA TIDAK DIGANGGU...DAN BEBASLAH MEREKA HINGGAP DI MANA SAJA..DI BENDANG...DI SUNGAI MENCARI REZEKI...KEMUDIAN TERBANG LAGI...DESTINASIYA TIDAK DIKETAHUI..

                                                                        PIC PENULIS KARISMA RINDU (C)



9 comments - "BURUNG HIJRAH..."

norhidana delete icon 17 February 2020 at 09:52

tapi kalau ada banyak-banyak dekat kita dana takut lak... hehehe takut kene berak je kak

paridah delete icon 17 February 2020 at 09:58

heh..heh.. beraknya baja Dana tksh

Mrs. A delete icon 17 February 2020 at 10:36

Itu macam burung bangau ya K.PI.
Baca komen Dana tu teringat kat officemate time ramai-ramai otw balik dari lunch kena berak dengan burung gagak dalam ramai-ramai tu dia sorang selalu terkena hahahaa...

PeRdU cINta delete icon 17 February 2020 at 10:46

Suka tengok burung banyak-banyak..lai bila burung-burung ni terbang sekaligus macam awan bergerak yang dekat sangat dengan pandangan mata..

mrhanafi delete icon 17 February 2020 at 22:00

nampak meriah pula kalau ada burung yang banyak -banyak begitu

Warisan Petani delete icon 17 February 2020 at 22:42

Tempat wak pun banyak burung bangau ni
Datang lepas banjir akhir tahun lepas.
Sebahagian besar dah berhijrah tapi ada tinggal saki baki yang menetap terus di sini.

SalbiahM delete icon 19 February 2020 at 03:16

bestnya suasana kampung tengok burung banyak-banyak berhijrah macam ni. KL cuma ada burng gagak. Hihi

Etuza delete icon 19 February 2020 at 05:02

Subahanallah banyakknya tu..

Khir Khalid delete icon 21 February 2020 at 19:13

Subhanallah.. seronok klu tengok btul2 ni. Meriah juga.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”