Monday 22 January 2018

Tudung Aidijuma #GoldLabel Giveaway by Anies..

ASSALAMUALAIKUM..


 SYARATNYA:

1) FOLLOW BLOG INI. insya Allah, anies akan follow back.

2) BUAT SATU ENTRY BERTAJUK: "Tudung Aidijuma #GoldLabel Giveaway by Anies.

3) KEMUDIAN, TULIS SEBUAH CERITA YANG ADA KAITAN DENGAN 'LIMITED EDITION' ATAU 'SPECIAL EDITION' ATAU 'EDISI TERHAD' ATAU 'EDISI ISTIMEWA

4) PANJANG KARYA TIDAK TERHAD TETAPI KARYA MESTILAH ASLI. JIKA DIDAPATI MENCIPLAK / MENIRU KARYA / IDEA INDIVIDU LAIN, ANIES TIDAK SAMA SEKALI AKAN BERTANGGUNGJAWAB DAN PENYERTAAN ANDA AKAN DIBATALKAN SERTA MERTA.

5) JIKA ADA GAMBAR BERKITAN DENGAN CERITA, IA AMATLAH DIALU-ALUKAN DAN MUNGKIN MENJADIKREDIT UNTUK ANDA LAYAK DIANGKAT SEBAGAI SALAH SEORANG PEMENANG. KALAU TIADA, TIDAK MENGAPA.

6) JANGAN LUPA. LETAKKAN BANNER DI ATAS DALAM ENTRY ANDA DAN BACK LINK KE BLOG INI.

7) SERTAKAN LINK ENTRY DI RUANGAN KOMEN DI BAWAH SEBAGAI BUKTI PENYERTAAN.

8) GA INI BERLANGSUNG DARI 29 DISEMBER 2017HINGGA 31 JANUARI 2018.


SENARAI HADIAH:
3 helai Tudung Aidijuma #GoldLabel x 3 pemenang
1 set travel kit x 1 pemenang
1 set poskad Lemon Sky x 1 pemenang
10 souvenirs (dari pelbagai negara) x 10 pemenang

AIDIJUMA LIMITED EDITION

Tudung AIDIJUMA memang sangat cantik.  Sesuai digayakan wanita kemana saja untuk mengikuti apa-apa acara. Merasa selesa dan ayu memperaganya tanpa rasa serbasalah kerana material yang digunakan sangat berkualiti. Corak tudungnya banyak pilihan. Reka bentuk tudung AIDIJUMA sereleven situasi semasa. Dan tentu disukai penggemarnya. Tidak mengira peringkat usia. Yang dah berusia macam PI juga  mengenakan tudung  AIDIJUMA.. tapi kalau berpeluang mendapat hadiah tudung AIDIJUMA LIMITED EDITION Alhamdulillah.  Tambah menyerlah PI berbusana di hari raya. Sakan meriahnya dirasa tentunya..  

pic google (c) 

12 comments:

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist