بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

BENGKEL MENULIS BUKU PERTAMA
  
Saya tidak mahu bazirkan waktu pagi anda.

Hampir tengah malam semalam ada orang bertanya bagaimana saya bekerja.

Mula-mula saya tunjukkan ini cara saya menjawab emel para peserta selepas bengkel
Kedua.

Saya tidak mahu kendalikan satu hari bengkel menulis untuk anda.

Apa yang saya mahu beri adalah

8 Modul + 7 Hari kelas online Sebelum Bengkel + 1 Hari Bengkel + 45 Hari Susulan + Komuniti Sokongan + Bahan Selepas Bengkel + Coaching*  

Pemalas, kaki goyang kaki dan yang bergantung harap, ketiga-tiga ini saya minta jangan mendaftar. 

Pada hari bengkel, saya mahu anda duduk bersebelahan dengan penulis baharu yang berkualiti.
Kesan sangat besar.

Ini antara contohnya.


Peserta bengkel sebelum ini Puan Sapuraazila dari Kedah menjalinkan persahabatan yang mahal dengan Puan Sri Diah Shaharudin dari Karangkraf.

Ini berlaku selepas satu bengkel kita adakan tahun lalu. Ini satu daripada banyak cerita kami terima selepas bengkel.

Inilah kuasa positif kita mahu panjangkan selepas bengkel.
Puan Sapura sedang gigih menulis sedikit demi sedikit pengalaman berbisnes air berkarbonat di Kedah.

Nampak?

Sebab itu pemalas, kaki goyang kaki dan yang bergantung harap, ketiga-tiga ini saya minta jangan mendaftar. 

Ingat ini.

Masa anda mahal
Hidup anda bermakna
Impian menulis buku pertama anda penting

Saya hormati semua itu.

Penganjur memberitahu, kelas ini hanya tinggal 10 kekosongan.

Terima kasih yang sudah mendaftar sebelum ini

Kepada yang belum, pautan ini sedang dibuka, klik subscribepage.com/formulatulis

p/s
 Selepas bengkel segerakan menulis dan menerbitkan buku pertama. Klik di sini
p/s/s Bulan September hanya ada satu kelas sahaja kerana saya pun ada kerja perundingan dengan penerbit dan menulis buku. Kosongkan hari Sabtu, 30 September. Klik di sini

EMEL ZAMRI MOHAMAD

11 comments - "SETAKAT MANA IMPIAN MENULIS BUKU PERTAMA..."

Mazni Azmi delete icon 10 September 2017 at 08:10

Tahniah kak sebab maju setapak lagi dalam bidang penulisan

dah buat kelas

orang malas memang takkan ke mana

Mama Hakim delete icon 10 September 2017 at 15:16

Kalau kita bersungguh sungguh nak buat sesuatu, pasti akan berusaha sampai jadi kan

TAk ada alasan

Cuma cari masa, masa memang takkan pernah cukup

Warisan Petani delete icon 10 September 2017 at 15:44

TEruslah berkarya.
PI memang berbakat dalam bidang penulisan.

Ibu Zaid delete icon 11 September 2017 at 09:07

Ibu doakan semoga puan Paridah jadi penulis yang prolifik

dapat hasilkan karya yang membangun jiwa & meruntun hati

Fidah Shah delete icon 11 September 2017 at 09:19

Moga terus suksess...aamiin

dear anies delete icon 11 September 2017 at 16:12

hati kena cekal utk hasilkan sebuah buah... sy dah lalui dan da fhm sgt liku2nya

Daddy KK delete icon 12 September 2017 at 16:38

Hello, hope boleh follow balik blog saya dan lihat produk merawat ekzema. tq! https://tipsrawateczema.blogspot.my/

nadhie wueen delete icon 12 September 2017 at 17:40

impian penting agar terus berkarya

sweetie delete icon 13 September 2017 at 03:24

Alahai kak PI saya pernah bercita-cita ingin menghasilkan sebuah novel... tapi cita-cita hanya jadi angan-angan. Selepas berkahwin cita-cita saya 'mati'. Saya kehilangan ilham. Perkahwinan telah 'membunuh' kreativiti saya.

Akhir-akhir ini impian itu berdendang semula di hati tapi masa semakin cemburu dan saya kini sedang 'asyik' mengikuti kursus untuk satu kembara awal Januari tahun depan. InsyaAllah! Kalau tidak ingin juga masuk bengkel penulisan ini.

Khir Khalid delete icon 13 September 2017 at 21:02

Alhamdulillah.. tahniah kak PI. Semoga terus sukses... aamiin :)

Muhd Fateh delete icon 18 September 2017 at 08:05

▶️ Kepada sahabat-sahabat yang masih menanti jodoh, memang benar jodoh dan pertemuan itu sudah tertulis. Namun, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari?

▶️ Mungkin anda sebenarnya buntu di mana haruskah untuk mencari, dan bagaimana. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG DI Jom Dating Malaysia atau www.jomdating.my secara PERCUMA dan sudah ramai juga yang berjaya menemui jodoh.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”