بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

Ramadan semakin berhujung. Sambil masih mejalani ibadah puasa persiapan hendak menyambut lebaran pun giat juga dilakukan. Kuih muih kering dan cookies sudah pernuh berbalang-balang
.
Paling utama tentulah pakaian baru yang cantik untuk digayakan anak-anak pada pagi satu Syawal nanti mesti terlebih awal disiapkan. Kegembiraan anak-anak dan keceriaan mereka membahagiakan kita. Lebih-lebih lagi tika menyambut hari raya.


Persiapan dan perhiasan dalam rumah sudah tip top. Hati merasa puas sangat. Jadi luaskan pandang ke luar rumah pula. Lamannya perlu dirapikan dengan kemas. Pokok bunganya biar elok tersusun. Kalau pokok bunganya sedang galak berbunga tambah berserilah suasana di hari raya




13 ulasan - "BUNGA KERTAS MENYERI LAMAN..."

PeRdU cINta delete icon 17 Jun 2017 6:03 PTG

Satu pokok pelbagai warna bunga kertasnya...kacukkan ni..

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 17 Jun 2017 6:29 PTG

saya peminat bunga kertas.

Khir Khalid delete icon 17 Jun 2017 7:17 PTG

Subhanallah cantiknya.. segar mata memandang, sejuk hati :)

paridah delete icon 17 Jun 2017 9:44 PTG

TKSH PC BUNGA KERTAS MUDAH DIKACUKAN PELBAGAI WARNA

Warisan Petani delete icon 17 Jun 2017 11:01 PTG

Cantiknya, keindahan anugerah tuhan.

abuikhwan delete icon 18 Jun 2017 12:45 PG

Assalamualaikum kak, moga sentiasa diberikan kesihatan yang baik.
Subhanallah cantik amat bunganya. Satu pokok dengan macam-macam warna. Tenang dan damai je rasa hati menengoknya.
#Ramadhan hampir ke penghujung, sedih pula rasa hati...

raihanah delete icon 18 Jun 2017 7:44 PG

cantik2, dan macam2 warna

paridah delete icon 18 Jun 2017 10:19 PG

TKSH MKL..MESTI BYK BUNGA KRTAS KAT RMAH TU

paridah delete icon 18 Jun 2017 10:22 PG

TKSH DIK KK CANTIK SGT BUNGA NI BILA BRKMBANG PLBGAI WRNA

paridah delete icon 18 Jun 2017 10:23 PG

TKSH WP..ALAM INDAH DISERI BUNGA2

paridah delete icon 18 Jun 2017 10:28 PG

WSALAM DIK USTAZ TKSH DOANYA...BERSYUKUR AMAT DPT BERSAMA RAMADAN KALI INI RAIKAN KMANGA LEPASIUJIANNYA DGN KMRIAHAN BUNGA2 INDAH

paridah delete icon 18 Jun 2017 10:29 PG

TKSH HANA YA CANTIK SGT

Fidah Shah delete icon 18 Jun 2017 5:24 PTG

Chantikkk..
Saya suka tengok bunga warna warni

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”