Tuesday 30 May 2017

PENGOMEN TEGAR BLOG CIKGU ABAM KIE 2017

ASSALAMUALAIKUM...

SYUKUR ALHAMDULILLAH REZEKI RAMADAN KE 4 PI DIPILIH ANTARA 5 PEMENANG  PENGOMEN TEGAR BLOG http://www.zukidin.com/2017/05/keputusan-cabaran-pengomen-tegar-blog.html.

BLOG CIKGU DARI KELANTAN INI SARAT DENGAN INFO MENARIK TERUTAMA TENTANG BIDANG KARYA PERGURUANNYA SEBAGAI KERJAYA MURNINYA.

TERIMA KASIH CIKGU ABAM KIE SUDI MEMILIH PI SEBAGAI PEMENANG ANTARA YANG DISENARAI....TAHNIAH KEPADA SAHABAT SAHABAT BLOGGER TERPILIH.

SINGGAHLAH DI BLOG CIKGU AK INI SAMBIL BERKONGSI INFO BERILMU DAN RAJIN-RAJIN TURUNKAN KOMEN...MANATAHU CIKGU AK BERMURAH HATI MEMBERI HADIAH LAGI HEH..HEH..

SHARE ENTRY CIKGU AK

Keputusan Cabaran Pengomen Tegar Blog Abam Kie 2017


Assalamualaikum kepada semua sahabat blogger yang dihormati sekalian. Selamat menunaikan ibadah puasa. Semoga puasa kali ini akan lebih barokah daripada tahun lepas. In Shaa Allah. Tanpa melengahkan masa, abam kie ingin mengumumkan lima orang rakan blogger bertuah yang terpilih sebagai pengomen tegar di blog abam kie ini. Blogger2 yang bertuah itu adalah:

1. Puan Perdu Cinta
2. Abang Khairuddin Lim
3. Kak Paridah Ishak
4. Sdra At-Tarmizi
5. Mek Ayunie Ramli

Tahniah kepada pengomen2 tegar di atas. Untuk menuntut hadiah, sila wassap nama penuh dan alamat surat-menyurat ke no 012-9820100 sebelum 3 Jun 2017. Anda bakal menerima kad raya yang direka khas oleh pelajar abam kie dan pemegang kunci setiap satu. Sekiranya lewat maka hadiah dan kad raya tu abam kie bagi kat orang lain la..... 

Sekian. Terima kasih.

12 comments:

  1. Tahniah Kak Dah dan terimakasih sebab siarkan ulasan entri berkenaan n promosi blog abam kie di sini. Selamat berpuasa ya?

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah ukhuwah berblog indah terasa PI

    Selamat beribadah di bulan ramadhan PI
    Moga semuanya dalam redha Allah.

    ReplyDelete
  3. tahniah kak PI dan tahniah juga kepada yg tersenarai..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah tahniah kak PI :) :)

    ReplyDelete
  5. waaahhh huntung siapa dapat.

    ReplyDelete

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist