بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM....

ORKID YANG PI PERNAH TANAM KINI HANYA MEKAR  DALAM MINDA KENANGAN...

MUJUR JUGA BANYAK PIC YANG TELAH DISIMPAN SESEKALI BOLEH DIRENUNG PANDANG...


13 comments - "KOLEKSI ORKID PI.."

raihanah delete icon 30 March 2017 at 08:47

cantik2 kak

notie delete icon 30 March 2017 at 10:47

Cantiknya bunga orkid akak tanam. Pakai baja apa ya supaya bunga selalu

paridah delete icon 30 March 2017 at 16:18

TKSH HANA DULU2 SUKA SGT TANAM ORKID

paridah delete icon 30 March 2017 at 16:21

TKSH NOTIE KAK DULU RNDM BAJA TAHI KAMBING YG DIPROSES SEMINGGU N SIRAM..RAJIN PULA DIA BERBUNGA.

Seorang Syed delete icon 30 March 2017 at 21:47

Waaaa banyak juga koleksi akak ni. Boleh geng dengan mak saya ni hehe.

Nick Nashram delete icon 30 March 2017 at 22:14

cantiknya bunga orkid tu..akak kena tanam sekali lagi tu.

nadhie wueen delete icon 30 March 2017 at 22:16

cantiknya koleksi orkid akak :)

Bunda_nora delete icon 31 March 2017 at 06:05

Bunda pun suka orkid ni... tetapi setakat minat tengok jerlah... belom berusaha betul2 untuk menanamnya..

dear anies delete icon 31 March 2017 at 10:05

cantik2 belaka... orkid hutan x de ke kak dlm koleksi?

dorsett pink delete icon 31 March 2017 at 11:25

cantiknya kak PI semua orkid orkid

dorsett pink delete icon 31 March 2017 at 11:34

akak, dulu kan ada sorang kawan opis saya (lelaki), dia suka hiking, setiap kali dia masuk hutan naik gunung dia akan ambik bunga orkid bawak balik untuk mak dia. Ada satu ketika tu (saya lupa gunung mana dia panjat), dia cakap dia ada ambik orkid, bunga tu cantik gila, dia letak dalam guni, masa tengah malam masa dia nak tido (dalam khemah), bunga orkid yang dalam guni tu bergerak-gerak macam nak keluar dari guni tu, pastu dia terus lepaskan bunga tu, tak jadi bawak balik...

Fidah Shah delete icon 31 March 2017 at 15:59

Saya suka sangat orkid..especially warna putih & purple

Normala Saad delete icon 31 March 2017 at 23:16

Cantik2nya koleksi orkid paridah

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”