بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum wbt & selamat sejahtera

Jom beramai-ramai ke Ekspo Buku Malaysia 2016 yang bakal diadakan pada 14 – 18 Disember di PWTC.
Ekspo buku terbesar Malaysia dengan pameran dan pelbagai acara menarik serta diskaun jualan buku-buku tempatan dan antarabangsa sehingga 70%!
Dapatkan pelbagai buku pilihan dengan diskaun yang banyak dan harga berpatutan.

Bolehlah kalau nak borong buku banyak-banyak sambil turut membawa anak-anak memilih buku kesukaan mereka dan menikmati pelbagai acara yang disediakan pihak penganjur.


19 ulasan - "EKSPO BUKU MALAYSIA..."

dorsett pink delete icon 17 November 2016 11:34 PG

menarik ni. boleh la pergi nanti

dorsett pink delete icon 17 November 2016 11:35 PG

kak paridah, akak ada tak kat pwtc tu nanti?

paridah delete icon 17 November 2016 11:53 PG

INSYAALLAH DP...KALAU ADA REZEKI...TQ

nohas delete icon 17 November 2016 3:52 PTG

dah lama tak gi pesta buku...

Atie Yusof delete icon 17 November 2016 4:48 PTG

Kalau lah dekat, kompom sy terjah ni kak... seronok pegi pesta buku ni..suka sgt :)

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 17 November 2016 4:58 PTG

nice sharing

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 17 November 2016 5:02 PTG

boleh le pi sana.

Puan Wawa delete icon 17 November 2016 5:02 PTG

wahhh, bestnyaa pesta buku.

Mazni Azmi delete icon 17 November 2016 5:24 PTG

Wah, diskaun sampai 70% harga runtuh tu

paridah delete icon 17 November 2016 6:28 PTG

YEKE BOLEH GI EXPO NI NOHAS ...TQ

paridah delete icon 17 November 2016 6:30 PTG

YA ATIE RALI CARI BUKU DI PESTA BUKU...TQ

paridah delete icon 17 November 2016 6:32 PTG

TQ MKL BOLEH BORONG BUKU

paridah delete icon 17 November 2016 9:41 PTG

MMG BEST WAWA JOM KE SANA...TQ

paridah delete icon 17 November 2016 9:44 PTG

YA BANYAK DISKAUN YG DIBERI TU MAZNI...TQ

Warisan Petani delete icon 17 November 2016 11:31 PTG

Untung kalau dapat pergi,
pilihan banyak, diskaun pun hebat.

raihanah delete icon 18 November 2016 8:52 PG

wah bestnya, bolehlah borong buku

♥ aiNa yaZiD ♥ delete icon 18 November 2016 8:53 PG

seronok nya pesta buku...=) banyak pulak diskaun. rugi tak pegii! ok kak PI klu berselisih bahu kita Hai Hai ok. hehe

Pha Is delete icon 18 November 2016 11:16 PG

nice share...

Khir Khalid delete icon 19 November 2016 1:35 PG

Klu kak PI pergi nanti jngn lupa mesej saya ye.. boleh kita jumpa, in shaaa Alah :) :)

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”