بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...


BAPA SIAPA HEBAT

Man: Bapak aku hebat. Dia polis. Semua orang takut ngan dia.

Ali: Eleh, bapak aku lagi terer. Kalau dia suruh orang tunduk, mesti orang tu tunduk.

Man: Wow ! Bapak kau keje apa?

Ali: Tukang gunting rambut.

Sobri yang dari tadinya mendengar perbualan rakan2nya tergelak sinis.

Man: Yang kau gelak nape mcm perli kita orang je?

Sobri: Ye la, korang sibuk nak up kan bapak masing2 sebab tu aku gelak!

Ali: Eleh! Bapak kau hebat sangat ke?

Sobri: Hebat giler beb. Lagi hebat dari bapak korang berdua. Bapak aku tak buat apa2 pun, tapi orang confirm ikut dia. Bukan setakat tunduk je. Berdiri, melutut, duduk. Semua orang ikut dia.

Man: Pergh ! Hebat giler. Apsal power sangt bapak ko smpai semua orang ikut dia?

Sobri: Ye lah.. bapak aku kan IMAM, kalau tak nak ikut, baik sembahyang sorang2.

😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Selamat menunaikan Solat fardhu secara berjemaah

20 ulasan - "SENYUM HARI RABU..."

Pha Is delete icon 19 Oktober 2016 10:10 PG

macam scary je senyum2 tu.. hahaha

paridah delete icon 19 Oktober 2016 10:29 PG

HEH..HEH..TQ PHAIS.SAT NK EDIT BALIK.

Kakzakie Purvit delete icon 19 Oktober 2016 10:31 PG

Hihi... betullah memang hebatlah kalau dah org kena ikut setiap pergerakannya kalau tak solatnya jadi tak sah:)

paridah delete icon 19 Oktober 2016 10:35 PG

heh..heh..yela kak zakie hebatkan sorang imam...tq

LZ - The Blog Owner delete icon 19 Oktober 2016 11:01 PG

Assalamualaikum Kak Paridah,

Terima kasih kerana membuat saya tersenyum pagi ini..
Memang hebat kerjaya seorang imam kak.. :-)

paridah delete icon 19 Oktober 2016 11:14 PG

WSALAM LZ..TKSH..DH TERSENYUM OKLAH TU LEGA STRES

Mrs. A delete icon 19 Oktober 2016 11:32 PG

Hehheeehee... memang hebat sangat seorang imam kan k.PI PM, TPM, Agong semua akan ikut dia.

paridah delete icon 19 Oktober 2016 12:02 PTG

ha..hah..kn betul2 hebat tu...tq MRS A

dear anies delete icon 19 Oktober 2016 1:33 PTG

memang hebat dan tanggungjawab lagiiiiiiiiii besar kan

paridah delete icon 19 Oktober 2016 3:15 PTG

HMM BETULLAH TU ANIES...TQ

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 19 Oktober 2016 7:52 PTG

hebat....

paridah delete icon 19 Oktober 2016 9:30 PTG

MMG HEBAT KAN...TQ MKL

nadhie wueen delete icon 19 Oktober 2016 11:12 PTG

setuju .. memang hebat tu :)

Atie Yusof delete icon 20 Oktober 2016 9:32 PG

hehehe.. betul2 hebat tu... setuju

Warisan Petani delete icon 20 Oktober 2016 11:24 PG

Wkmsalam.
Tentulah pak imam yang paling hebat.
Anak pak imam belum tentu lagi.

paridah delete icon 20 Oktober 2016 12:00 PTG

TKSH NADHIE HEH..HEH..

paridah delete icon 20 Oktober 2016 12:01 PTG

TKSH ATIE SETUJU HEH..HEH..

paridah delete icon 20 Oktober 2016 12:02 PTG

TKSH WP..BETUL TU MMG BELUM TENTU

Khir Khalid delete icon 20 Oktober 2016 10:59 PTG

hehehee... mmg hebat.. :D :D

paridah delete icon 21 Oktober 2016 9:20 PG

terhebat heh..heh..tq dik KK

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”