بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...


BAPA SIAPA HEBAT

Man: Bapak aku hebat. Dia polis. Semua orang takut ngan dia.

Ali: Eleh, bapak aku lagi terer. Kalau dia suruh orang tunduk, mesti orang tu tunduk.

Man: Wow ! Bapak kau keje apa?

Ali: Tukang gunting rambut.

Sobri yang dari tadinya mendengar perbualan rakan2nya tergelak sinis.

Man: Yang kau gelak nape mcm perli kita orang je?

Sobri: Ye la, korang sibuk nak up kan bapak masing2 sebab tu aku gelak!

Ali: Eleh! Bapak kau hebat sangat ke?

Sobri: Hebat giler beb. Lagi hebat dari bapak korang berdua. Bapak aku tak buat apa2 pun, tapi orang confirm ikut dia. Bukan setakat tunduk je. Berdiri, melutut, duduk. Semua orang ikut dia.

Man: Pergh ! Hebat giler. Apsal power sangt bapak ko smpai semua orang ikut dia?

Sobri: Ye lah.. bapak aku kan IMAM, kalau tak nak ikut, baik sembahyang sorang2.

😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Selamat menunaikan Solat fardhu secara berjemaah

20 comments - "SENYUM HARI RABU..."

Pha Is delete icon 19 October 2016 at 10:10

macam scary je senyum2 tu.. hahaha

paridah delete icon 19 October 2016 at 10:29

HEH..HEH..TQ PHAIS.SAT NK EDIT BALIK.

Kakzakie Purvit delete icon 19 October 2016 at 10:31

Hihi... betullah memang hebatlah kalau dah org kena ikut setiap pergerakannya kalau tak solatnya jadi tak sah:)

paridah delete icon 19 October 2016 at 10:35

heh..heh..yela kak zakie hebatkan sorang imam...tq

LZ - The Blog Owner delete icon 19 October 2016 at 11:01

Assalamualaikum Kak Paridah,

Terima kasih kerana membuat saya tersenyum pagi ini..
Memang hebat kerjaya seorang imam kak.. :-)

paridah delete icon 19 October 2016 at 11:14

WSALAM LZ..TKSH..DH TERSENYUM OKLAH TU LEGA STRES

Mrs. A delete icon 19 October 2016 at 11:32

Hehheeehee... memang hebat sangat seorang imam kan k.PI PM, TPM, Agong semua akan ikut dia.

paridah delete icon 19 October 2016 at 12:02

ha..hah..kn betul2 hebat tu...tq MRS A

dear anies delete icon 19 October 2016 at 13:33

memang hebat dan tanggungjawab lagiiiiiiiiii besar kan

paridah delete icon 19 October 2016 at 15:15

HMM BETULLAH TU ANIES...TQ

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 19 October 2016 at 19:52

hebat....

paridah delete icon 19 October 2016 at 21:30

MMG HEBAT KAN...TQ MKL

nadhie wueen delete icon 19 October 2016 at 23:12

setuju .. memang hebat tu :)

Atie Yusof delete icon 20 October 2016 at 09:32

hehehe.. betul2 hebat tu... setuju

Warisan Petani delete icon 20 October 2016 at 11:24

Wkmsalam.
Tentulah pak imam yang paling hebat.
Anak pak imam belum tentu lagi.

paridah delete icon 20 October 2016 at 12:00

TKSH NADHIE HEH..HEH..

paridah delete icon 20 October 2016 at 12:01

TKSH ATIE SETUJU HEH..HEH..

paridah delete icon 20 October 2016 at 12:02

TKSH WP..BETUL TU MMG BELUM TENTU

Khir Khalid delete icon 20 October 2016 at 22:59

hehehee... mmg hebat.. :D :D

paridah delete icon 21 October 2016 at 09:20

terhebat heh..heh..tq dik KK

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”