بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM

RESEPI AYAM GORENG PELBAGAI JENISNYA....CUBA PULA AYAM GORENG STYLE MAMAK...RASANYA PASTI BERBEZA KESEDAPANNYA.





10 ulasan - "AYAM GORENG MAMAK.."

Mazlan Othman delete icon 31 Julai 2016 12:27 PG

Wkmsalam.
Tentu lazat tu.

Hanafi Abdullah delete icon 31 Julai 2016 5:46 PG

mesti sedap sengat tu..nak juga kalau ada kesempatan nie..

Etuza Etuza delete icon 31 Julai 2016 6:34 PG

asalamualaikum..PI..alamak tengok awal pagi ni ..baca2 sejak lepas subuh tadi hehehe apa khabar ya..rindu jg nak menyapa tau..jangan main2..hehehe..saudara Islamku PI

Etuza Etuza delete icon 31 Julai 2016 6:34 PG

huuuii menawan sekali tu PI

paridah delete icon 31 Julai 2016 9:02 PG

WSALAM CIKGU RAJINNYA CIKGU SINGGAH BLOG KAK SEJAK SUBUH LAGI...TKSH..

Nooriah Abdullah delete icon 31 Julai 2016 10:23 PG

pasti sedap ni P boleh try nanti
Ayam goreng mmg fav anak-anak disini

nadhie wueen delete icon 31 Julai 2016 11:56 PG

sedapnya kak. bole la try buat ni :D

Puan Wawa delete icon 31 Julai 2016 2:25 PTG

lain kan rasa org masakan kita ngan mamak..

Irda Garmin delete icon 31 Julai 2016 5:44 PTG

ayam mamak ni memang sedap..selalunya ranguo dan kriuk-kriuk...irda bukan penggemar kedai mamak,,tapi kalau xde pilihan dan terpaksa makan di kedai mamak,amik nasi putih dengan goreng ayam berserta nasi putih dan sedikit kuah pun dah cukup...tapi yang kak p buat ni memang sebijik ala-ala kedai mamak...yummy

dear anies delete icon 5 Ogos 2016 2:55 PTG

plg suka part peha hahahaah g kedai mamak mesti cari yg tu

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”