بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM

RESEPI AYAM GORENG PELBAGAI JENISNYA....CUBA PULA AYAM GORENG STYLE MAMAK...RASANYA PASTI BERBEZA KESEDAPANNYA.





10 comments - "AYAM GORENG MAMAK.."

Mazlan Othman delete icon 31 July 2016 at 00:27

Wkmsalam.
Tentu lazat tu.

Hanafi Abdullah delete icon 31 July 2016 at 05:46

mesti sedap sengat tu..nak juga kalau ada kesempatan nie..

Etuza Etuza delete icon 31 July 2016 at 06:34

asalamualaikum..PI..alamak tengok awal pagi ni ..baca2 sejak lepas subuh tadi hehehe apa khabar ya..rindu jg nak menyapa tau..jangan main2..hehehe..saudara Islamku PI

Etuza Etuza delete icon 31 July 2016 at 06:34

huuuii menawan sekali tu PI

paridah delete icon 31 July 2016 at 09:02

WSALAM CIKGU RAJINNYA CIKGU SINGGAH BLOG KAK SEJAK SUBUH LAGI...TKSH..

Nooriah Abdullah delete icon 31 July 2016 at 10:23

pasti sedap ni P boleh try nanti
Ayam goreng mmg fav anak-anak disini

nadhie wueen delete icon 31 July 2016 at 11:56

sedapnya kak. bole la try buat ni :D

Puan Wawa delete icon 31 July 2016 at 14:25

lain kan rasa org masakan kita ngan mamak..

Irda Garmin delete icon 31 July 2016 at 17:44

ayam mamak ni memang sedap..selalunya ranguo dan kriuk-kriuk...irda bukan penggemar kedai mamak,,tapi kalau xde pilihan dan terpaksa makan di kedai mamak,amik nasi putih dengan goreng ayam berserta nasi putih dan sedikit kuah pun dah cukup...tapi yang kak p buat ni memang sebijik ala-ala kedai mamak...yummy

dear anies delete icon 5 August 2016 at 14:55

plg suka part peha hahahaah g kedai mamak mesti cari yg tu

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”