بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...




Pusara dilantar
putih kemboja
gugur berserak
mewangi

Sonian #2
Mawar di serambi
disapa bayu
tersenyum malu
sepi sayu

12 ulasan - "SONIAN PAGI...."

Fiza Rahman delete icon 4 Mei 2016 10:51 PG

As salam sis PI. Cantik bunga² tu.

Kamsiah Yusoff delete icon 4 Mei 2016 10:55 PG

SEAKAN TERBAU HARUAMNYA SI MAWAR..

paridah delete icon 4 Mei 2016 11:22 PG

wsalam cantik kan fiza...tq

paridah delete icon 4 Mei 2016 11:23 PG

mawar cantik n harum kamsiah...tq

aryan azra delete icon 4 Mei 2016 11:35 PG

putih kemboja itu memikat hati

♥ aiNa yaZiD ♥ delete icon 4 Mei 2016 1:16 PTG

Assalam kak.. =)
aina suka tengok bunga wrna pastel mcm putih,peach n pink lembut. Cantik!

Kakzakie Purvit delete icon 4 Mei 2016 2:30 PTG

Kalau tanam pokok bunga yg menghasilkan macam ini memang senyum panjanglah PI:)

Raihanah Ahmad delete icon 4 Mei 2016 4:02 PTG

cantik bunga tu kak PI

Acik Erna delete icon 4 Mei 2016 4:36 PTG

wkmusallam PI..cantik bunga ..acik suka tengok bunga cantik2 tapi sejak pindah dok rumah ni tak de satu pun pasu atau pun pokok bunga

webctfatimah delete icon 5 Mei 2016 9:53 PG

Assalaamu'alaikum wr.wb, Kak paridah Ishak...

Didoakan akak sihat bersama keluarga. Sonian itu maksud apa kak ? Pertama kali menemui perkataan tersenut di sini. Cantik juga pokok kemboja di cantas pendek, dah macam pokok bonsai pulak ya. Sesuai untuk teduhan kayu nisan. Sepi itu kita yang bakal menghuninya. hanya bunga peneman masa menunggu tiba harinya yang sebenar.

Salam manis dari Sarikei, Sarawak. :)

Khir Khalid delete icon 5 Mei 2016 3:19 PTG

Putih kembuja memberi ketenangan pada jiwa, mengingati diri ttg keinsafan... subhanallah.

Dunia Zumal delete icon 5 Mei 2016 4:59 PTG

Suka tengok bunga kemboja putih ^-^

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”