بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM....

SALAM PAGI RABU....SEMOGA SEMUA KAWAN-KAWAN BLOGGER, VIEWERS YANG DIHORMATI, DISAYANGI SENTIASA SIHT WALAFIAT, CERIA DAN SENYUM SOKMO...


15 ulasan - "JANGAN MAKAN NI!...APATU?"

Raihanah Ahmad delete icon 18 Mei 2016 10:58 PG

hihih doktor pun melawak

Ain Cho'in delete icon 18 Mei 2016 11:25 PG

Bahahaha! Kemain ain baca sampai habis..Pandai Doc buat lawak..Pesakit nak datang lagi kat klinik pun tak de masalah..Mesti suka..=D

aryan azra delete icon 18 Mei 2016 11:53 PG

hahaha...lawaklah dokte pun

Atie Yusof delete icon 18 Mei 2016 12:13 PTG

hahahha.. gelak sy baca ni kak...
hilang sakit klu jumpa Doc mcm ni...

PeRdU cINta delete icon 18 Mei 2016 12:21 PTG

Psikologi betul doktor ni...makan dalam dia ounya nasihat...walau pun lawak tapi....ermmm...haha..gelihati...

Khir Khalid delete icon 18 Mei 2016 12:44 PTG

Hahahaa... adoiii... mendalam... :D

TunSha Ayunie delete icon 18 Mei 2016 12:52 PTG

hahhahaha kejamnya statement doctor... sampai hati... kira Sha pun tak boleh laa makan semua tu.. sobsss

Kakzakie Purvit delete icon 18 Mei 2016 12:58 PTG

Hihi... PI ni buat kakak suspen aje.
Memula kakak ingatkan kena gout sebab tak boleh makan seafood:)

♥ aiNa yaZiD ♥ delete icon 18 Mei 2016 1:26 PTG

Hahahha.. Adoi doktor ni. Ingat kan pesakit ada alergik ke apa.. =P

Sweetie delete icon 18 Mei 2016 5:10 PTG

Yang tak sedap dan murah bolehlah kot makan...hehehheh

Nooriah Abdullah delete icon 18 Mei 2016 6:10 PTG

best dpt dokter macam ni pandai buat lawak
pesakit pun jadi happy kannn

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 18 Mei 2016 7:18 PTG

lawak sungguh

Kamsiah Yusoff delete icon 18 Mei 2016 10:00 PTG

terkena..:)

webctfatimah delete icon 19 Mei 2016 9:10 PG

Assalaamu'alaikum wr.wb, Kak paridah Ishak...

Didoakan akak sekeluarga dalam keadaan sihat dan dirahmati Allah SWT. hehehe... saya ingatkan pesakit tadi dijelaskan apa yang tak boleh makan rupanya kena sindir dek doktor. Mudahan kita mengambil pengajaran darinya.

Salam manis dari Sarikei, Sarawak. :)

paridah delete icon 19 Mei 2016 10:40 PG

wsalam ct fatimah..amiin..tksh doanya..kak doakan siti n kawan semua juga ya.
doktor melawak pagi2 tu heh..heh

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”