بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM....

PUTIH ITU SUCI BERSIH
BUKAN BERWARNA INDAHNYA TERNYATA
LAMBANG KEMURNIAN CINTA ILAHI ABADI...
GEMALA IMAN DI HATI...








12 ulasan - "PUTIH BERSIH SUCI INDAH..."

Norhayati Mohd Isa delete icon 6 April 2016 10:47 PG

Subahanallah..
Cantiknya orkid Putih tu kak PI..
Rajin kak PI menanam ye..

Kakzakie Purvit delete icon 6 April 2016 10:53 PG

Bunga raya putih dan anggerik putih tu rumah kakak ada PI
Tapi anggeriknya sekarang mogok tak berbunga. Adalah satu-dua
Kalau bunga raya banyak pulak musim panas ni.

Berharap hati kita boleh putih bersih seperti bunga itu semua..

• Ain Cho'in • delete icon 6 April 2016 12:36 PTG

Cantik sangat orkid tu. Saya juga penggemar bunga orkid.

Yer, semoga hati kita sebersih seputih sesuci bunga orkid ni kan. :) Aminnnnnn.

saniah ibrahim delete icon 6 April 2016 12:42 PTG

Betullah PI putih tu warna suci..Apatah lagi ia tercipta cantek seperti bunga2 yang berkembang indah.

Fidah Shah delete icon 6 April 2016 12:51 PTG

Bunga putih memang cantik
Sedang dalam proses nak tunggu pokok Bunga Raya warna putih saya berbunga :)

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 6 April 2016 1:36 PTG

putih melepak.

Zaitun delete icon 6 April 2016 1:58 PTG

Alhamdulillah semua bunga yg PI paparkan kak Zai ada tengah berbunga pun.Cantik dan suci.

paridah delete icon 6 April 2016 2:39 PTG

yeke happy sgt kan tengok orkid2 kita berkembang kan zai...

Kamsiah Yusoff delete icon 6 April 2016 3:08 PTG

teringat lagu Mawar Putih Utk Mama nyanyian Sharifah Aini

Ku suntingkan mama
Sekuntum mawar putih
Sebagai lambang kesucian cintaku

TunSha Ayunie delete icon 6 April 2016 6:16 PTG

Cantik sangat.. Sha obses kalau bunga warna putih ni... Bunga je laa... entahlah... rasa bunga tu suatu penceritaan yang sukar dileraikan ceritanya :)

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN delete icon 9 April 2016 8:24 PG

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

Khir Khalid delete icon 9 April 2016 1:36 PTG

Subhanallah walhamdulillah... Allahuakbar

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”