Sunday 28 February 2016

CEMBURU DI FACEBOOK?

ASSALAMUALAIKUM...



CEMBURU DI FACEBOOK LEBIH TERUK

Kenapa awak mesej bini aku kat fb?
Sapa bini engkau?

Puteri Kayangan
Aduh, engkau pakai nama Gondrong Apaci je, bini engkau Puteri Kayangan?
Bini engkau yang pakai gambaq Hema Malinu, star Industan tu
Yelah…
.
Engkau pulak pakai gambar Ultraman Taro tu?
Apa tak boleh?... dengaq sini, aku bagi last warning ketiga, kalau kau buat lagi, nahas hang!
Hey malaun, kalau kau cemburu sangat kat bini hang tu, hang suruh bini hang pakai talipaun hitam puteh …
Ingat, kalau hang nak idop lama…. Hang jangan kacau bini aku…
Podaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr!

Sumber Nor Adabi Rosdi.

14 comments:

  1. kalau anak saya, suka betul kalau tengok gambar ultraman macam tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yela fidah ultraman ni sejak zaman kak dh ada..suka nengoknya juga,,,tq

      Delete
  2. Hihihi....macam macam gelagat...

    ReplyDelete
  3. nak tergelak kan PC..heh..heh..tq

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. HEH,,HEH TUMPANG GELAK SAMA ZULKARNAI HARUN AL RASHID...TQ

      Delete
  5. Macam2 cerita ye.



    Saya dh lama tggl facebook, rasa sesuai utk org muda je kot.

    ReplyDelete
  6. huhuhu....adeh cemburu buta bebenor

    ReplyDelete
  7. Saya peminat ultraman taro hehee... :D

    ReplyDelete
  8. Cemburu itu perlulah berpada-pada.
    Isteri pandai-pandai jaga status.
    Suami pulak tolong jangan miang.

    ReplyDelete

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist