بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

22 comments - "BUKAN SEBAB BARANG MAHAL KOT..."

Sheila Adziz delete icon 5 February 2016 at 21:51

hehe... tersangat simbolik kak PI...

paridah delete icon 5 February 2016 at 22:16

heh..heh..betul tu shiela dh miskin kita sebenarnya...tq.

Fidah Shah delete icon 6 February 2016 at 00:30

Haha...nasib baik kucing tau :D

Etuza Etuza delete icon 6 February 2016 at 06:48

alamak berterus terang ya miou..hehehe

Puan Wawa delete icon 6 February 2016 at 10:19

hahhaa... straight forward ni..kiki

nohas delete icon 6 February 2016 at 10:24

makanan kucing pun dah jd mahal..hihihi..

paridah delete icon 6 February 2016 at 11:17

heh..heh...kucing yg sedar tu...tq fidah.

paridah delete icon 6 February 2016 at 11:18

heh..heh..selamba jer meow ckp kan cikgu ...tq

paridah delete icon 6 February 2016 at 11:20

heh..heh..yela wawa...tq

paridah delete icon 6 February 2016 at 11:21

tu yg meow pun risau sbb kita dh mskin kan nohas heh..heh...tq.

Nor Azimah delete icon 6 February 2016 at 11:36

Kucing tak risau, mkn ada org tanggung, tk pun mkn tulang ikan pun bole je, hu hu

Dunia Zumal delete icon 6 February 2016 at 16:23

Wah mendalam meow jawab

Mrs. A delete icon 6 February 2016 at 17:44

Kalau macam tu dermalah bilion-bilion kat kami

Qaseh Vee delete icon 6 February 2016 at 17:46

miskin ke klu rm50 cuma dapat beberapa jenis brg dapur je . thn 2000 masih blh penuh troli tau ... ermmm

paridah delete icon 6 February 2016 at 18:11

MISKINLAH TU QV...MMG KITA TERASA NILAI DUIT SEMAKIN KURANG...TQ.

paridah delete icon 6 February 2016 at 18:13

MANA ADA DAH DUIT BILIION2 TU JWB MEOW HEH HEH..TQ MRS A.

paridah delete icon 6 February 2016 at 18:15

MEOW FIKIR PANJANG SEBELUM JAWAB TU...TQ ZUMAL.

paridah delete icon 6 February 2016 at 18:17

HEH..HEH..BETUL TU NOR TAMBAH KUCING BELAAN YG COMEL KAN...TQ NOR AZIMAH.

Cikna delete icon 6 February 2016 at 23:15

Yang kaya makin kaya, yang miskin makin merana.....

paridah delete icon 8 February 2016 at 12:55

HMM YG KAYA SELAMBA JA TIADA MASALAHNYA...TQ CIKNA.

Khir Khalid delete icon 9 February 2016 at 00:21

Makin lama makin parah hhmmm

paridah delete icon 9 February 2016 at 16:02

hmm kita merasakannya...tq KK

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”