بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

22 ulasan - "BUKAN SEBAB BARANG MAHAL KOT..."

Sheila Adziz delete icon 5 Februari 2016 9:51 PTG

hehe... tersangat simbolik kak PI...

paridah delete icon 5 Februari 2016 10:16 PTG

heh..heh..betul tu shiela dh miskin kita sebenarnya...tq.

Fidah Shah delete icon 6 Februari 2016 12:30 PG

Haha...nasib baik kucing tau :D

Etuza Etuza delete icon 6 Februari 2016 6:48 PG

alamak berterus terang ya miou..hehehe

Puan Wawa delete icon 6 Februari 2016 10:19 PG

hahhaa... straight forward ni..kiki

nohas delete icon 6 Februari 2016 10:24 PG

makanan kucing pun dah jd mahal..hihihi..

paridah delete icon 6 Februari 2016 11:17 PG

heh..heh...kucing yg sedar tu...tq fidah.

paridah delete icon 6 Februari 2016 11:18 PG

heh..heh..selamba jer meow ckp kan cikgu ...tq

paridah delete icon 6 Februari 2016 11:20 PG

heh..heh..yela wawa...tq

paridah delete icon 6 Februari 2016 11:21 PG

tu yg meow pun risau sbb kita dh mskin kan nohas heh..heh...tq.

Nor Azimah delete icon 6 Februari 2016 11:36 PG

Kucing tak risau, mkn ada org tanggung, tk pun mkn tulang ikan pun bole je, hu hu

Dunia Zumal delete icon 6 Februari 2016 4:23 PTG

Wah mendalam meow jawab

Mrs. A delete icon 6 Februari 2016 5:44 PTG

Kalau macam tu dermalah bilion-bilion kat kami

Qaseh Vee delete icon 6 Februari 2016 5:46 PTG

miskin ke klu rm50 cuma dapat beberapa jenis brg dapur je . thn 2000 masih blh penuh troli tau ... ermmm

paridah delete icon 6 Februari 2016 6:11 PTG

MISKINLAH TU QV...MMG KITA TERASA NILAI DUIT SEMAKIN KURANG...TQ.

paridah delete icon 6 Februari 2016 6:13 PTG

MANA ADA DAH DUIT BILIION2 TU JWB MEOW HEH HEH..TQ MRS A.

paridah delete icon 6 Februari 2016 6:15 PTG

MEOW FIKIR PANJANG SEBELUM JAWAB TU...TQ ZUMAL.

paridah delete icon 6 Februari 2016 6:17 PTG

HEH..HEH..BETUL TU NOR TAMBAH KUCING BELAAN YG COMEL KAN...TQ NOR AZIMAH.

Cikna delete icon 6 Februari 2016 11:15 PTG

Yang kaya makin kaya, yang miskin makin merana.....

paridah delete icon 8 Februari 2016 12:55 PTG

HMM YG KAYA SELAMBA JA TIADA MASALAHNYA...TQ CIKNA.

Khir Khalid delete icon 9 Februari 2016 12:21 PG

Makin lama makin parah hhmmm

paridah delete icon 9 Februari 2016 4:02 PTG

hmm kita merasakannya...tq KK

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”