بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUAA;AIKUM...

20 comments - "WORDLESS WEDNESDAY...PEPATAH ARAB..."

aTieYusof Family delete icon 28 October 2015 at 09:18

Salam pagi Rabu kak...
moga kita tak mudah terperangkap dengan hasutan2 syaitan di dunia ini....

paridah delete icon 28 October 2015 at 09:24

SALAM RABU ATIE..
AMIIN....INSYA ALLAH
TQ ATIE...

Khai♥Rin : anies delete icon 28 October 2015 at 10:07

betul guna akal pada tempatnya

paridah delete icon 28 October 2015 at 10:20

JGN TERJERAT SUSAH TU NK LLEPASKAN DIRI...TQ ANIES.

Kakzakie delete icon 28 October 2015 at 10:58

Betul juga jadi sebaiknya berhati-hati jgn sampai terjerat masuk perangkap
Dah masuk perangkap bukan mudah nak melepaskan diri..

Fidah Shah delete icon 28 October 2015 at 11:10

Kena hati-hati selalu. Bila dah masuk perangkap, takut susah nak lepaskan diri :(

paridah delete icon 28 October 2015 at 11:43

MMG NAMPAK RAMAI YG BERHATI-HATI TAKUT TERMASUK JERAT LA NI FIDAH...TQ.

paridah delete icon 28 October 2015 at 11:45

KALAU DH TERJERAT SIKSALAH JAWABNYA KAN KAK ZAKIE...TQ.

dorsett pink delete icon 28 October 2015 at 13:27

nice quote

paridah delete icon 28 October 2015 at 15:06

TQ DP..

Fida Z Ein delete icon 28 October 2015 at 16:08

Setuju juga dengan kenyataan itu....tapi sebolehnya helah untuk termasuk perangkap tu adalah helah yang tidak sampai menambah dosa lagi.... :)

paridah delete icon 28 October 2015 at 16:39

HEH..HEH..NTAHLAH FIDA..PANDAI2LAH YA...TQ.

Etuza Etuza delete icon 28 October 2015 at 16:50

Asalam tak nampak kenyataan ..low internet ..akan terjah juga nak tengok baca apa tu ya PI

Comtel Cell delete icon 28 October 2015 at 17:56

lebih baik mencegah daripada mengobati..

intinya selalu waspada...

Dunia Zumal delete icon 28 October 2015 at 23:16

Pakat2 elak dari terjerat kan...

paridah delete icon 29 October 2015 at 15:42

BETUL TU ZUMAL...TQ

paridah delete icon 29 October 2015 at 15:44

YA WASPADA DARI TERJERAT...TQ CC

paridah delete icon 29 October 2015 at 15:45

WSALAM...YEKEE...TQ CIKGU ETUZA...

Mizz Aiza delete icon 31 October 2015 at 21:44

betul tu.. setuju sangat..

paridah delete icon 1 November 2015 at 10:06

tq aiza yg benar mmg benar kan...

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”