بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم



ASSALAMUALAIKUM....




25 ulasan - "SERLAHKAN BAKAT PENULISAN...wordless wednesday..."

Kakzakie delete icon 21 Oktober 2015 12:21 PTG

Kalau zaman kakak belajar dulu rasanya kakak akan turut serta ni PI
Tapi sekarang dan tak mampu nak mengasah minda buat itu semua
Dulu perlukan nak cari duit poket - kakak kan org susah masa belajar dulu sedih tau kalau ingat.

Puan Wawa delete icon 21 Oktober 2015 12:30 PTG

peluang keemasan pada yang berminat dengan penulisan..

Nooriah Abdullah delete icon 21 Oktober 2015 3:13 PTG

bagus sngt pd yg ada bakat yg muda2 lah rasa nya P org mcm I rasa nya bakat kelaut dah

paridah delete icon 21 Oktober 2015 3:43 PTG

kak tolong kongsi jer noor mana tau anak2 viewers n3 ni berminat nak cuba bakat...tq noor.

paridah delete icon 21 Oktober 2015 3:43 PTG

wawa pun bolle cuba ni...tq.

paridah delete icon 21 Oktober 2015 3:46 PTG

dulu2 kak pun gitu juga...cari sedikit rezki dgn menulis kemain suka bila tulisan kita disiarkan akhbar..
tq kakzakie.

aTieYusof Family delete icon 21 Oktober 2015 3:58 PTG

wahhh.. seronok nya kak PI... tapi syg atie ni tak berbakat...hihi.. setakat merapu kat blog sendiri boleh lah... ehehe

❤Kamsiah❤ delete icon 21 Oktober 2015 4:16 PTG

zaman sekolah dulu ada la bakat menulis sikit2..tp dah senja ni dah hilang dibawa masa..

Mizz Aiza delete icon 21 Oktober 2015 7:58 PTG

menarik tu.. aiza tak berbakat bab menulis ni kak paridah.. hehe..

paridah delete icon 21 Oktober 2015 9:00 PTG

kalau dh jadi blogger mmg berbakat menulis tu atie..tq

paridah delete icon 21 Oktober 2015 9:02 PTG

maknanya bakat dh sedia tu khamsiah cuma perlu digilap selalu...tq.

paridah delete icon 21 Oktober 2015 9:05 PTG

aiza berbakat dlm penulisan cuma xcuba berkarya kreatif...tq.

Pha Is delete icon 21 Oktober 2015 9:09 PTG

dulu zaman sekolah ada la jugak menulis 2-3 cerpen.. sekarang dah tak ada passion nk menulis macam dulu.. hehehe

paridah delete icon 21 Oktober 2015 9:20 PTG

wah berbakat menulis juga ni...pha is patut tulis cerpen tntg bidang pha is xramai yg berbakat menulis dlm kerjaya profesional gitu jadi xada ceritanya yg dikongsi..Allah dh anugerahkan bakat tu gunakan sebaiknya...tq pha is.

Zaitun delete icon 21 Oktober 2015 9:40 PTG

Kak Zai pernah juga cuba menulis tapi akhirnya terperap.

paridah delete icon 21 Oktober 2015 10:15 PTG

yeke..kakpun menulis suka2 di blog jer zai...tq.

Etuza Etuza delete icon 22 Oktober 2015 8:41 PG

iklan menarik ni PI..inshaAllah akan cuba hubungi ya

Etuza Etuza delete icon 22 Oktober 2015 8:44 PG

Cerpin saya pernah keluar dalam Majalah Wanita Pi suatu masa lalu lah hehehe..bagus ada infor ni..thanks sangat

paridah delete icon 22 Oktober 2015 12:08 PTG

tahniah..cikgu mmg berbakat dlm penulisan..terus menulis cikgu..tq

paridah delete icon 22 Oktober 2015 12:08 PTG

cubalah cikgu etuza...tq.

Bin Muhammad delete icon 23 Oktober 2015 11:01 PG

Kak Pi sangat sesuai masuk pertandingan ini kerana bakat yg terpendam tu wajar diketengahkan. :)

paridah delete icon 23 Oktober 2015 12:18 PTG

heh..heh..yeke..boleh tls merapu di blog jer...tq dik BM.

iryanty ahamad delete icon 24 Oktober 2015 12:28 PG

Menarik..tq info :-])

paridah delete icon 24 Oktober 2015 9:42 PG

TQ YANTY CUBALAH...

Khai♥Rin : anies delete icon 26 Oktober 2015 4:09 PTG

nak cari masa tu kak yg payah...idea ada ;-)

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”