بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

PANTUN DAN PUISI BERSAMA ALAM..





12 ulasan - "PUISI ALAM..."

Etuza Etuza delete icon 29 Oktober 2015 8:55 PTG

Bahasa alam..sangat indah bahasa ..orang yang tahu bahasa alam amat menghargai keindahan..pasti selalu ingat padaNya. amin tq PI

aTieYusof Family delete icon 30 Oktober 2015 8:37 PG

Salam Jumaat kak PI...
indah bait2 ayat nya... bahasa alam yg penuh makna tersendiri...

notie delete icon 30 Oktober 2015 8:48 PG

Assalamualaikum kak.... wah cantiknya mawar merah berkembang rasa alam begitu indahnya. Jerebu dah ilang tenguk langit biru Alhamdulillah cantiknya ciptaan Tuhan.

tiga lalat delete icon 30 Oktober 2015 11:20 PG

salam jumat makPah tuuuu ;)

Jie Susanos delete icon 30 Oktober 2015 11:43 PG

cntik bunganya..hehe..

lagi2 hujan..

Sweetie delete icon 30 Oktober 2015 11:49 PG

as/kum PI... saya ni tak pandai berpuisi... tapi latarbelakang puisi tu cantik sangat.... sungai-sungai dan pokok-pokok nampak redup dan tenang sangat. Saya kalau duduk di tepi-tepi sungai mcm tu boleh lelap PI.

Fidah Shah delete icon 30 Oktober 2015 2:55 PTG

Salam Jumaat Kak
Chantiknya bunga Rose :)

Etuza Etuza delete icon 30 Oktober 2015 8:12 PTG

Semoga sihat di hari jumaat hari ini ya

Dunia Zumal delete icon 30 Oktober 2015 8:55 PTG

Puisi yang mendamaikan jiwa...

iryanty ahamad delete icon 31 Oktober 2015 10:56 PG

Bait bait kata yang membuat hati merenung jauh

Mizz Aiza delete icon 31 Oktober 2015 9:28 PTG

pandai kak paridah menulis puisi yang indah begini..

Khai♥Rin : anies delete icon 2 November 2015 12:25 PTG

cantik mcm mn pun ciptaan manusia tak kan mampu menandingin ciptaan Penciptanya

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”