بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

SEMOGA KITA BUKAN DARIPADA GOLONGAN YANG MUFLIS DI AKHIRAT....



DAN CARILAH PERLINDUNGAN

MEMOHON PERLINDUNGAN ALLAH DARIPADA FITNAH-FITNAH DUNIA DAN AKHIRAT.




30 ulasan - "MUFLIS DI AKHIRAT.."

Kakzakie delete icon 9 Oktober 2015 11:50 PG

Semakin akhir zaman fitnah bagaikan satu mainan di sana-sini. Sangat membimbangkan dan menakutkan. Moga kita terhindar semua tu.

Sebenarnya kakak pun tengok bunga kat bawah mencerlang terang terus mata kakak ni.:) Cantik sangat. Rose dwi-colours tu lagilah cantik betulkan...

nohas delete icon 9 Oktober 2015 12:46 PTG

Salam Jumaat..syukran, kak..semoga kita tidak termasuk dlm golongan yang menyebarkan fitnah ..
muflis di dunia boleh berusaha lagi, tapi muflis di akhirat, berkekalan statusnya..

paridah delete icon 9 Oktober 2015 2:22 PTG

salam jumaat nohas...betul sgt tu...tq

Puan Wawa delete icon 9 Oktober 2015 2:38 PTG

Salaam jumaat kak.. nauzubillah, moga kita tidak tergolong dlm golongan muflis akhirat..:)

paridah delete icon 9 Oktober 2015 2:42 PTG

yela kakzakie la ni fitnah bertaburan merata lbh lagi di media maya menuntut kita berfikir keras samada nk percayai r abaikannya utk elak dosa.
ros australia tu nmpk besar n cntik menyerlah terpesona dgn keindahnnya.
tq.

paridah delete icon 9 Oktober 2015 2:49 PTG

insyaAllah wawa moga kita xtermasuk golongan gitu..
tq wawa.

aTieYusof Family delete icon 9 Oktober 2015 4:06 PTG

Nauzubillah min zalik.. moga kita dijauhkan dari golongan di atas...
selalu doa moga di jauhkan dr fitnah & dajjal...

Nick Nashram delete icon 9 Oktober 2015 4:07 PTG

ada media sosial lagi mudah fitnah nak berleluasa..pastu benda yang fitnah tu dishare pulak oleh orang lain..memang merebak la jawabnya.

Sweetie delete icon 9 Oktober 2015 5:59 PTG

Minta di jauhkan dari golongan yang menyebarkan fitnah... kalau berkawan dengan golongan begini sedikit sebanyak kita akan terikut-ikut juga...

paridah delete icon 9 Oktober 2015 9:47 PTG

mohon dijauhi Allah drpd golongan yg Allah xsukai itu..
tq atie.

paridah delete icon 9 Oktober 2015 9:49 PTG

betul tu...ada yg terlalu berani menyebar fitnah walau tahu ianya berdosa...
tq cikgu nick nashram.

paridah delete icon 9 Oktober 2015 9:53 PTG

betul tu sweetie golongan penyebar fitnah ni mampu mempengaruhi kita mempercayai fitnah yg mrk sebarkan...xpasal2 kita turut berdosa.
tq sweetie.

iryanty ahamad delete icon 10 Oktober 2015 1:10 PG

Nauzubillah...moga jauh dari sikap begini dan jauh dari difitnah..amin

muja delete icon 10 Oktober 2015 9:45 PG

moga kita selamat daripada memfitnah atau difitnah. amiiin

Mizz Aiza delete icon 10 Oktober 2015 12:32 PTG

Semoga kita semua tidak termasuk di kalangan mereka yang muflis di akhirat..

Siti Yang Menaip delete icon 10 Oktober 2015 12:34 PTG

nauzubillah.. smoga tak jadi cemni =(

Fidah Shah delete icon 10 Oktober 2015 1:22 PTG

Moga dijauhkan dari sifat2 yang sedemikian

paridah delete icon 10 Oktober 2015 9:40 PTG

INSYA ALLAH YANTY BERUSAHA KITA ELAKAN DARI MELAKUKAN KEMUNGKARAN.
TQ IRYANTY.

paridah delete icon 10 Oktober 2015 9:42 PTG

AMIIN..TQ MUJA..

paridah delete icon 10 Oktober 2015 9:45 PTG

INSYA ALLAH AIZA MOGA2..
TQ AIZA.

paridah delete icon 10 Oktober 2015 9:56 PTG

INSYA ALLAH SITI MOGA XBERADA DI KALANGAN YG MUFLIS DI AAKHIRAT KELAK.
TQ SITI.

paridah delete icon 10 Oktober 2015 9:57 PTG

INSYA ALLAH FIDAH..MOGA2.
TQ.

Khir Khalid delete icon 11 Oktober 2015 3:47 PTG

Semoga kita semua sentiasa dijauhi dari sifat memfitnah dan dilindungi dari difitnah... aamiin.

wan muliani delete icon 11 Oktober 2015 9:52 PTG

smoga kita kaya di dunia dan di akhirat.. aaminnn

Fifi Fizah delete icon 15 Oktober 2015 11:17 PG

semoga kita dilindungi dr fitnah n jauh dr sifat fitnah.. amin.. :)

Khai♥Rin : anies delete icon 15 Oktober 2015 4:20 PTG

nauzubillahi min zaalik!

paridah delete icon 15 Oktober 2015 4:25 PTG

semoga dijauhi Allah.
tq anies.

paridah delete icon 15 Oktober 2015 4:26 PTG

amiin..insyaAllah.
tq fifi.

paridah delete icon 15 Oktober 2015 4:27 PTG

amiin..insyaAllah.
tq wan muliani.

paridah delete icon 15 Oktober 2015 4:29 PTG

aamiin..bersama kita berdoa...insyaAllah.
tq KK.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”