بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...



18 comments - "WORDLESS WEDNESDAY...ANUGERAH-NYA."

notie delete icon 5 August 2015 at 09:25

Salam kak PI. Saya ada hantar buku resepi mak raja tapi kata orang yang hantar alamat rumah akak takde jalan SS 20. Camno tu

Kakzakie delete icon 5 August 2015 at 09:49

Bimbang yg dipuji lupa diri yg dikeji pula itulah yg memberi penuh perhatian
Jadi sebaiknya berlakulah adil sebagai ibu-bapa mahupun penjaga.

Nieyl delete icon 5 August 2015 at 09:57

Assalamualaikum..selamat pagi...
Nieyl singgah di sini =)
nieyl nie klu baca bab anak..hati mudah tersentuh...mengalir air mata bila baca
ayat kat atas tuh...=(

paridah delete icon 5 August 2015 at 10:36

WSALAM ...EH YEKE...TKSH BANYAK KIRIMANNYA..MMG XDER JLN SS 20..TAPI SU 20. MANA NOTIE DPT ALAMAT KAK NI...NANTI KAK BERI ALAMAT KAK KAT BLOG NOTIE.

paridah delete icon 5 August 2015 at 10:40

WSALAM NIEYL.
KAK PUN SAMA DGN NIEYL...HATI CPT TERSENTUH DGN KISAH ANAK2 KECIL SAMAADA KEGEMBIRAAN MRK R KEDUKAAN MRK.

paridah delete icon 5 August 2015 at 10:42

BENAR TU ANAK2 KITA ADA KEKURANGAN N KELEBIHANNYA MASING2...TQ KAKZAKIE.

notie delete icon 5 August 2015 at 12:45

Saya tenguk kat n3 akak yang dapat surat dari Nufnang reject. Semalam org yg hantar dah call saya. Hari ni tunggu lah kut dia dah hantar ke belum.

Zaitun delete icon 5 August 2015 at 12:59

Anak itu amanah jaga dan didiklah sama rata. Yang kurang atau yang lebih sayangnya sama aje.

Fida Z Ein delete icon 5 August 2015 at 13:37

Ya betul tu...budak2 bila dah meningkat remaja akan ada satu perasaan atau konflik diri...kekadang yang tak betul-betul disangka betul-betul ada. Ditambah lagi dengan ibu bapa yang suka banding membanding

paridah delete icon 5 August 2015 at 14:26

gitu ya...tq notie kak dh tulis emel kpd notie.
tq.

paridah delete icon 5 August 2015 at 14:29

ya anugerah n amanah Allah tu....kasih syg ibu bapa harus samarata...tq zai...

paridah delete icon 5 August 2015 at 14:41

setelah remaja n meningkat dewasa anak2 mulai mempersoalkan didikan ibubapa yg diterima mrk...sbg ibu bapa mesti adil n bijak dlm melayani anak2...tq fida.

Obat Radang Tenggorokan delete icon 5 August 2015 at 15:43

tulisanya bagus mbak

Fidah Shah delete icon 5 August 2015 at 21:16

Saya sayang kesemua anak-anak saya. Subhanallah. Itu anugerah yang tidak ternilai.

paridah delete icon 5 August 2015 at 22:07

insya Allah...tq obat radang tenggorokan.

paridah delete icon 5 August 2015 at 22:09

begitulah sepatutnya..setuhu sgt dgb komen fidah...tq.

Qaseh Vee delete icon 6 August 2015 at 18:27

ibu bapa wajib sayang anak sama rata sbb anak2 tu dri benih mrk juga . klu tak bermutu , maka benih dan cara mereka menyemai benih tu lah yg bermasalah ... heeeee

paridah delete icon 7 August 2015 at 18:13

heh..heh..betul tu..pandai qv.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”