بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...



18 ulasan - "WORDLESS WEDNESDAY...ANUGERAH-NYA."

notie delete icon 5 Ogos 2015 9:25 PG

Salam kak PI. Saya ada hantar buku resepi mak raja tapi kata orang yang hantar alamat rumah akak takde jalan SS 20. Camno tu

Kakzakie delete icon 5 Ogos 2015 9:49 PG

Bimbang yg dipuji lupa diri yg dikeji pula itulah yg memberi penuh perhatian
Jadi sebaiknya berlakulah adil sebagai ibu-bapa mahupun penjaga.

Nieyl delete icon 5 Ogos 2015 9:57 PG

Assalamualaikum..selamat pagi...
Nieyl singgah di sini =)
nieyl nie klu baca bab anak..hati mudah tersentuh...mengalir air mata bila baca
ayat kat atas tuh...=(

paridah delete icon 5 Ogos 2015 10:36 PG

WSALAM ...EH YEKE...TKSH BANYAK KIRIMANNYA..MMG XDER JLN SS 20..TAPI SU 20. MANA NOTIE DPT ALAMAT KAK NI...NANTI KAK BERI ALAMAT KAK KAT BLOG NOTIE.

paridah delete icon 5 Ogos 2015 10:40 PG

WSALAM NIEYL.
KAK PUN SAMA DGN NIEYL...HATI CPT TERSENTUH DGN KISAH ANAK2 KECIL SAMAADA KEGEMBIRAAN MRK R KEDUKAAN MRK.

paridah delete icon 5 Ogos 2015 10:42 PG

BENAR TU ANAK2 KITA ADA KEKURANGAN N KELEBIHANNYA MASING2...TQ KAKZAKIE.

notie delete icon 5 Ogos 2015 12:45 PTG

Saya tenguk kat n3 akak yang dapat surat dari Nufnang reject. Semalam org yg hantar dah call saya. Hari ni tunggu lah kut dia dah hantar ke belum.

Zaitun delete icon 5 Ogos 2015 12:59 PTG

Anak itu amanah jaga dan didiklah sama rata. Yang kurang atau yang lebih sayangnya sama aje.

Fida Z Ein delete icon 5 Ogos 2015 1:37 PTG

Ya betul tu...budak2 bila dah meningkat remaja akan ada satu perasaan atau konflik diri...kekadang yang tak betul-betul disangka betul-betul ada. Ditambah lagi dengan ibu bapa yang suka banding membanding

paridah delete icon 5 Ogos 2015 2:26 PTG

gitu ya...tq notie kak dh tulis emel kpd notie.
tq.

paridah delete icon 5 Ogos 2015 2:29 PTG

ya anugerah n amanah Allah tu....kasih syg ibu bapa harus samarata...tq zai...

paridah delete icon 5 Ogos 2015 2:41 PTG

setelah remaja n meningkat dewasa anak2 mulai mempersoalkan didikan ibubapa yg diterima mrk...sbg ibu bapa mesti adil n bijak dlm melayani anak2...tq fida.

Obat Radang Tenggorokan delete icon 5 Ogos 2015 3:43 PTG

tulisanya bagus mbak

Fidah Shah delete icon 5 Ogos 2015 9:16 PTG

Saya sayang kesemua anak-anak saya. Subhanallah. Itu anugerah yang tidak ternilai.

paridah delete icon 5 Ogos 2015 10:07 PTG

insya Allah...tq obat radang tenggorokan.

paridah delete icon 5 Ogos 2015 10:09 PTG

begitulah sepatutnya..setuhu sgt dgb komen fidah...tq.

Qaseh Vee delete icon 6 Ogos 2015 6:27 PTG

ibu bapa wajib sayang anak sama rata sbb anak2 tu dri benih mrk juga . klu tak bermutu , maka benih dan cara mereka menyemai benih tu lah yg bermasalah ... heeeee

paridah delete icon 7 Ogos 2015 6:13 PTG

heh..heh..betul tu..pandai qv.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”