بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

TAPI KALAU TAK DIBERITAHU TENTU TAK TAHU...KOS HIDUP DAN MATI PERLU DIFIKIRKAN.

36 ulasan - "KALAU TAK ADA DUIT JANGAN BERANGAN NAK MATI...wordless wednesday"

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 26 Ogos 2015 10:21 PG

Sekarang semua hendak pakai duit..

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 26 Ogos 2015 10:21 PG

Orang pertama ye...hihihi

Mar Mansor delete icon 26 Ogos 2015 10:28 PG

moga dipermudahkan jika sampai waktunya

Khai♥Rin : anies delete icon 26 Ogos 2015 10:40 PG

nak mati punnnn susah (dialog filem p.ramlee)

Fiza Rahman delete icon 26 Ogos 2015 11:15 PG

Hidup nak duit, mati pon nak duit jugak...hurmmmm...

nohas delete icon 26 Ogos 2015 12:36 PTG

hmm...nasib baik tanah kubur masih percuma lagi..

Dunia Zumal delete icon 26 Ogos 2015 1:16 PTG

Nampak macam bisnes pulak yer...

Diana Rashid delete icon 26 Ogos 2015 2:31 PTG

erm..makna kata selagi tak mati ni cari la duit cukup2.klau dak memang lambat la orang nak urus jenazah kita..

melani delete icon 26 Ogos 2015 4:56 PTG

singkat, padat , jelas yah :D

kakyon delete icon 26 Ogos 2015 5:14 PTG

semuanya bersandarkan duit..amal jariah dah tertolak ketepi..

Yusla Mahat delete icon 26 Ogos 2015 5:25 PTG

Hidup pakai duit, nak meninggal pun pakai duit juga...
OREN

ruslanafiq delete icon 26 Ogos 2015 9:22 PTG

apa nak kata.. pilihan terbaik kita

ejulz delete icon 26 Ogos 2015 9:25 PTG

macam2 skang ni..

LZ - The Blog Owner delete icon 26 Ogos 2015 9:49 PTG

Aduhai Kak Paridah sadis tgk papan tanda tu, blm tgk batu nisan lagi.. Apa pun guna duit, tu harga sblm gst, lps gst x tau lagi.. :-(

LZ - The Blog Owner delete icon 26 Ogos 2015 9:50 PTG

Aduhai Kak Paridah sadis tgk papan tanda tu, blm tgk batu nisan lagi.. Apa pun guna duit, tu harga sblm gst, lps gst x tau lagi.. :-(

LZ - The Blog Owner delete icon 26 Ogos 2015 9:50 PTG

Aduhai Kak Paridah sadis tgk papan tanda tu, blm tgk batu nisan lagi.. Apa pun guna duit, tu harga sblm gst, lps gst x tau lagi.. :-(

paridah delete icon 27 Ogos 2015 3:25 PTG

betullah tu xdpt nk nafikannya...tq MKL.

paridah delete icon 27 Ogos 2015 3:26 PTG

HEH..HEH SUKANYA...TQ MKL

paridah delete icon 27 Ogos 2015 3:27 PTG

INSYAALAH TU...TQ MAR.

paridah delete icon 27 Ogos 2015 3:28 PTG

HEH..HEH..MATIPUN KENA PEGANG BENDERA..TQ ANIES.

paridah delete icon 27 Ogos 2015 3:29 PTG

XBOLEH LARI DH TU...TQ MAR.

paridah delete icon 27 Ogos 2015 3:48 PTG

KALAU TANAH KUBUR KENA BYR MHL SGT TU...TQ NOHAS.

paridah delete icon 27 Ogos 2015 4:00 PTG

BISNIS UTK ORG HIDUP KAN...TQ ZUMAL.

paridah delete icon 27 Ogos 2015 4:03 PTG

JENAZAH YG LMBAT DIURUSKAN MANYIKSA JENAZAH PULA...BERDOSA TU...TQ DIANA.

paridah delete icon 27 Ogos 2015 4:05 PTG

HMM SENANG NK FHM..TQ MELANI.

paridah delete icon 27 Ogos 2015 4:13 PTG

KHIDMT YG MEMUDAHKAN MASYARAKAT TU KY...TQ

paridah delete icon 27 Ogos 2015 4:15 PTG

HMM..GITU LE..TQ YUSLA MAHAT.

paridah delete icon 27 Ogos 2015 4:16 PTG

YA ADA PILIHAN KITA...TQ RUSLANAFIQ.

paridah delete icon 27 Ogos 2015 4:18 PTG

MESTI JUGA HADAPINYA KAN...TQ EJULTZ.

paridah delete icon 27 Ogos 2015 4:28 PTG

HEH..HEH.. NAK MATI PUN KENA FIKIR GST...TQ LZ...

Qaseh Vee delete icon 27 Ogos 2015 7:24 PTG

alhamdulillah , masa arwah abah , kami urus sendiri kecuali gali kubur dan papan je ...

Jari Manis delete icon 27 Ogos 2015 8:59 PTG

mati pun perlukan duit kan..tapi alhamdulillah jika ada anak yg boleh mandikan so FREE..mahal jua kain kafan rupanya

Khir Khalid delete icon 28 Ogos 2015 8:51 PTG

Mmg betul.. syukurlah sesetengah tempat ada khairat.. ada juga yg lagi mahal kan..

paridah delete icon 30 Ogos 2015 4:29 PTG

betul tu..kat tempat kak mmg ada badan khairat kematian yg uruskan semua ni..keluarga hanya buat kenduri doa selamat saja. ada sumbangan pula diberi utk meringankan beban keluarga yg ditinggalkan...tq khir Khalid.

paridah delete icon 30 Ogos 2015 4:32 PTG

segalanya mahal JM kalau semata-mata mengharapkan bantuan org lain yg menguruskannya...tq.

paridah delete icon 30 Ogos 2015 4:35 PTG

yeke..bagus sangat tu..tanggung jawab anak2 sebenarnya n xdilepaskan kpd pihak yg ditentukan menguruskannya...tq qv.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”