بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

KEBANYAKAN AHLI KELUARGA KITA BERADA JAUH DAN DEKAT DI MANA SAJA SAMAADA DI DALAM ATAU LUAR NEGARA. TAPI KELUARGA PI KEBANYAKANNYA DI KAMPUNG-KAMPUNG SAJA DI DALAM NEGARA TERCINTA...WALAU LOKASINYA BERBEZA TAPI SUASANA RAYANYA TETAP DIRASA...DENGAN PELBAGAI ACARA MENGISINYA...



KELUARGA EMAK/BAPA SAUDARA DAN SEPUPU-SEPUPU DI DULANG KECIL KEDAH.


KELUARGA SEPUPU MERAIKAN PERNIKAHAN ANAKNYA HARI KETIGA RAYA DI PANTAI MURNI YAN KEDAH.



ABQORI BERAYA DI SELAYANG.




BERSAMA KELUARGA EMAK/BAPA SAUDARA DAN SEPUPU-SEPUPU YANG BERAYA DI RUMAH PI....DI FELDA JENGKA PAHANG.





19 ulasan - "LOKASI-LOKASI KELUARGA BERHARI RAYA..."

Fidah Shah delete icon 20 Julai 2015 11:40 PTG

Wah..meriahnya raya.
Masa ni lah dapat berjumpa dan berkumpul dengan ahli keluarga jauh dan dekat. Apa lagi kalau disajikan dengan pelbagai juadah istimewa..pasti bertambah meriah

nohas delete icon 21 Julai 2015 12:47 PG

Selamat Hari Raya Kak PI..meriah suasana hari raya dari utara hingga ke selatan..

Fida Z Ein delete icon 21 Julai 2015 7:50 PG

Orang Kedah ka rupanya akak ni....saya kat pokok sena....tapi mak asal Guar Chempedak...

tiga lalat delete icon 21 Julai 2015 10:42 PG

salam aidilfitri maaf zahir batin mak kakPah sekeluarga tuu,
meriahnya beraya semua., hihi

pengetahuan produk delete icon 21 Julai 2015 11:10 PG

indahnya kebersamaan di hari fitri :)

Dunia Zumal delete icon 21 Julai 2015 11:39 PG

Teringin nak ada kampung, tak seronok raya di taman perumahan. Rasa lain sangat...

AMIIZAA delete icon 21 Julai 2015 4:42 PTG

selamat hari raya, maaf zahir dan batin utk kak dah:)

Nick Nashram delete icon 22 Julai 2015 10:39 PG

seronokkan bila ramai-ramai family kumpul.
macam2 cerita dikongsi.
selamat hari raya :)

paridah delete icon 22 Julai 2015 9:44 PTG

yela fidah ..hari raya hari kita meraikan saudaramara n sesiapa saja yg bertamu ke rumah kita...tq

paridah delete icon 22 Julai 2015 9:55 PTG

selamat hari raya nohas...maaf zahir batin...appa saja masalahnya kita tetap meraikannya dgn gembira...tq

paridah delete icon 22 Julai 2015 10:03 PTG

yela fida kak asal kedah sama dgn fida tapi dh lama jadi org phg...sesekali balik juga ke sana...tq

paridah delete icon 22 Julai 2015 10:10 PTG

salam idilfitri maaf zahir batin nak tiga lalat...hari raya lupakan duka...tq

paridah delete icon 22 Julai 2015 10:12 PTG

yes happy ja..tq susi

paridah delete icon 22 Julai 2015 10:15 PTG

di kampung ni kita saling mengenali kan itu yg berbeza sikit...tq zumal.

paridah delete icon 22 Julai 2015 10:17 PTG

selamat hari raya utk miiza n famili juga maaf zahir batin...tq

paridah delete icon 22 Julai 2015 10:20 PTG

betullah tu bila dh ramai2 berjumpa mmg bnyk boraknya....

abuikhwan delete icon 22 Julai 2015 11:28 PTG

Assalamualaikum kak,
selamat hari raya aidilfitri, wah seronoknya beraya bersama keluarga dan sanak saudara. sementelah lagi kalau beraya di kampung, lagi tambah seronok. hilang semua kekusutan..saya pulak kalau dapat berlari dan melompat di tengah permatang sawah dengan berbaju melayu kemudian klik! snap gambar..hehe
#kalau boleh tahu, kak paridah di jengka berapa ye?

paridah delete icon 23 Julai 2015 9:47 PG

wsalam dik ustaz...raya dikampung ni meriah juga dik ustaz dgn kunjungan saudara mara n shbt handai, jiran tetangga bersilih ganti...mesti penuhi impian nk berlari-lari di tengah bendang pakai baju melayu sambil ambil gambar ni...di selangor pun luas sawah padinya n di rompin pun ada boleh jer...
kak ni dlm gugusan jengka tapi di felda ulu jempol. ada rezki pasti kita bersua juga...tq abuikhwan

Yun Sing delete icon 27 Julai 2015 11:05 PTG

Raya yang meriah ye :)

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”