بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

FOTO ORKID-ORKID YANG CANTIK SENTIASA MENGGAMIT MINAT PI UNTUK BERKONGSI DENGAN VIEWERS YANG DIKASEHI DI KARYAKU. DITAMBAH KALAU ORKID-ORKID ITU LUAR BIASA RUPANYA,,,KECANTIKANNYA SUBHANALLAH ...INDAH.

HENDAK MILIKI BELUM ADA KESEMPATAN LAGI...MOGA HASRAT PI ITU AKAN TERKABUL JUA...INSYA ALLAH.












PIC FB NANA MUS.

26 comments - "PESONA ORKID..."

Kakzakie delete icon 2 June 2015 at 11:35

Kalau kakak ada peluang pun nak juga PI
Orkid kakak sekarang ni mogok agaknya - dlm banyak-banyak tu satu pasu aje yg ada bunga
Kalau dpt yg PI paparkan ni alangkah bahagianya:)

Zaitun delete icon 2 June 2015 at 12:43

SubhanAllah cantiknya. Kat mana ada orkid secantik ini. Kalau jumpa dah pasti kak zai beli.

Cilembu thea delete icon 2 June 2015 at 14:22

urusan orkid sudah deh pakadmin adalah rajanya, sangat indah dan banyak koleksi orkidnya...keren pak

Bin Muhammad delete icon 2 June 2015 at 15:00

Bunga orkid memang cantik...
Akak pergilah floria putrajaya. Kat sana ada macam2 jenis orkid! Boleh borong lagi!

p/s: Terima kasih kerana sudi bersama Relaks Minda...anda amat2 dihargai

Sweetie delete icon 2 June 2015 at 15:04

Orkid jenis ni... mesti lagi mahal harganya PI.

pengetahuan produk delete icon 2 June 2015 at 15:09

Indah nian kak orkidnya :)

Qaseh Vee delete icon 2 June 2015 at 15:15

saya juga gila orkid . bentuk dan warna yg berbeza tu sangat menarik perhatin berbanding dgn ros ...

AinAthirah Anuar delete icon 2 June 2015 at 15:20

Singgah awal june ^^

Ipah Kholipah delete icon 2 June 2015 at 16:14

keren banget ordiknya mba ...

Fidah Shah delete icon 2 June 2015 at 16:14

Cantiknya...saya suka orkid

Khir Khalid delete icon 2 June 2015 at 19:29

Cantiknya... di kawasan berdekatan rumah saya ada satu kawasan nursery utk orkid2.. besar & bnyk.. Kawasan tu dari rawang hendak ke bestari jaya. Betul2 berhampiran simpang ke kawasan perumahan saya di bandar tasik puteri.. selalu lalu tapi belum pernah singgah.. :)

Nooriah Abdullah delete icon 2 June 2015 at 20:47

suka orkid P walaupun srkg orkid di rumah sudah kurang menjadi, tapi masih lagi kalau berjumpa orkid tu mesti nak lama2 kat tempat orkid tu.apa lagi kalau orkid unik yg macam P letak kat sini mmg tak habis2 nak bergambar saja ni kan

budi purnomo delete icon 2 June 2015 at 23:12

Tak boleh di petik ya :)

paridah delete icon 4 June 2015 at 09:47

boleh oder online saja kakzakie...tambah koleksi sedia ada tapi kena rajin perhatikannya sbb anak2 orkid hutan ni kecik saja..kalau ada rezki dikirim yg besar...tq kakzakie.

paridah delete icon 4 June 2015 at 09:51

semua ni pic orkid nana mus drpd excotic nursery plant yg kat perak tu tengok n3 orkid2 nana mus utk dptlan alamatnya zai...tq

paridah delete icon 4 June 2015 at 09:54

orkid kawan2 tu...tq chilembu thea.

paridah delete icon 4 June 2015 at 09:57

insyaAllah nk pergi juga ke floria jika berpeluang.
tq BM penghargaannya ..kak akan bersama RM jika tnet n pc xproblem heh..heh..

paridah delete icon 4 June 2015 at 10:01

orkid ni biasalah yg rare tu mahal sikit tapi xlah sampai beratus ringgit spt yg selalu dijual kat sesetengah nurseri tu...tq sweetie.

paridah delete icon 4 June 2015 at 10:02

cantik kan orkidnya...tq susi.

paridah delete icon 4 June 2015 at 10:07

ros juga cantik tapi orkid cantik n banyak bunganya berbulan tahan sebelum layu...tq qv

paridah delete icon 4 June 2015 at 10:11

tq athirah anuar.

paridah delete icon 4 June 2015 at 10:12

yes..tq ipah.

paridah delete icon 4 June 2015 at 10:13

yeke..sama minat kita...tq fidah.

paridah delete icon 4 June 2015 at 10:14

yeke..tq infonya..sesekali nak kena singgah ni...tq khir khalid.

paridah delete icon 4 June 2015 at 10:16

terpesona kita tengok keindahan orkid ni...tq noor.

paridah delete icon 4 June 2015 at 10:26

kalau dipetik akan layu pula tq budi purnomo.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”