بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

TIPS YANG AMAT MUDAH NI..


HEH...HEH..

15 comments - "NAK KURANGKAN BERAT BADAN?"

muhammad nizam delete icon 3 June 2015 at 08:33

wahh terbaik sangat tipsss....

paridah delete icon 3 June 2015 at 09:01

HEH..HEH..TIPS PEPAGI HARI..TQ MUHAMMAD NIZAM..

notie delete icon 3 June 2015 at 13:54

Huwa.... kalau asyik mengeleng je perut pun berkeroncong tak leh tahan.... hahahahaha macamana lah nak kurus ni baru cuba tips tu je dah bising hehehehe

paridah delete icon 3 June 2015 at 14:39

tulah kan noyie asyik dok geleng jer sakit leher pulak...tq notie.

aizamia3 delete icon 3 June 2015 at 16:04

hehehe.. lepas tu cuba alihkan perhatian dengan blogwalking.. ;)

Kakzakie delete icon 3 June 2015 at 16:18

Hihi.. mana boleh bab pelawa makan kena angguk-angguk PI:)

paridah delete icon 3 June 2015 at 17:05

hehehe penat bw pun boleh kurus tu...tq aizamia.

paridah delete icon 3 June 2015 at 17:07

hehheh..geleng2 xmainlah kan..rugi tolak pelawaan makan...tq kakzakie.

Fidah Shah delete icon 3 June 2015 at 20:28

Boleh pakai baju kebaya saloma la raya thn ni kalau ikut tips macam kat atas tu....hihi :D

paridah delete icon 4 June 2015 at 09:43

heh..heh..boleh tu fidah..tapi dh lama xnampak kebaya saloma tu digayakan ya...bertudung labuh berbaju kebaya cantik tu...tq fidah.

Khir Khalid delete icon 4 June 2015 at 15:08

Hehee.. masalahnya dah buat mcm tu tapi tangan mengapai makanan yg ada hehee.. :D

paridah delete icon 4 June 2015 at 17:32

hehehe...biasalah tu...tq khir khalid.

Shahida Dzulkafli delete icon 16 June 2015 at 10:42

Hahaha... Bestlah tips nie..

Nor Azimah delete icon 29 March 2016 at 20:41

Oo, camtu ek? Hi hi

Nor Azimah delete icon 29 March 2016 at 20:41

Oo, camtu ek? Hi hi

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”