بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

TIPS YANG AMAT MUDAH NI..


HEH...HEH..

15 ulasan - "NAK KURANGKAN BERAT BADAN?"

muhammad nizam delete icon 3 Jun 2015 8:33 PG

wahh terbaik sangat tipsss....

paridah delete icon 3 Jun 2015 9:01 PG

HEH..HEH..TIPS PEPAGI HARI..TQ MUHAMMAD NIZAM..

notie delete icon 3 Jun 2015 1:54 PTG

Huwa.... kalau asyik mengeleng je perut pun berkeroncong tak leh tahan.... hahahahaha macamana lah nak kurus ni baru cuba tips tu je dah bising hehehehe

paridah delete icon 3 Jun 2015 2:39 PTG

tulah kan noyie asyik dok geleng jer sakit leher pulak...tq notie.

aizamia3 delete icon 3 Jun 2015 4:04 PTG

hehehe.. lepas tu cuba alihkan perhatian dengan blogwalking.. ;)

Kakzakie delete icon 3 Jun 2015 4:18 PTG

Hihi.. mana boleh bab pelawa makan kena angguk-angguk PI:)

paridah delete icon 3 Jun 2015 5:05 PTG

hehehe penat bw pun boleh kurus tu...tq aizamia.

paridah delete icon 3 Jun 2015 5:07 PTG

hehheh..geleng2 xmainlah kan..rugi tolak pelawaan makan...tq kakzakie.

Fidah Shah delete icon 3 Jun 2015 8:28 PTG

Boleh pakai baju kebaya saloma la raya thn ni kalau ikut tips macam kat atas tu....hihi :D

paridah delete icon 4 Jun 2015 9:43 PG

heh..heh..boleh tu fidah..tapi dh lama xnampak kebaya saloma tu digayakan ya...bertudung labuh berbaju kebaya cantik tu...tq fidah.

Khir Khalid delete icon 4 Jun 2015 3:08 PTG

Hehee.. masalahnya dah buat mcm tu tapi tangan mengapai makanan yg ada hehee.. :D

paridah delete icon 4 Jun 2015 5:32 PTG

hehehe...biasalah tu...tq khir khalid.

Shahida Dzulkafli delete icon 16 Jun 2015 10:42 PG

Hahaha... Bestlah tips nie..

Nor Azimah delete icon 29 Mac 2016 8:41 PTG

Oo, camtu ek? Hi hi

Nor Azimah delete icon 29 Mac 2016 8:41 PTG

Oo, camtu ek? Hi hi

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”