بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

BERMINAT SANGAT DENGAN SAMBAL BILIS UNTUK DIMAKAN BERSAMA ROTI ATAU NASI, BOLEH ODER DENGAN SEPUPU PI YANG JALANKAN PRODUKSI MAKANAN TU.

SAMBAL BILIS NI YANG DIHASILKANNYA ADA DUA JENIS IAITU YANG MENGGUNAKAN CILI API DAN CILI KERING. KEDUA-DUANYA PEDAS DAN ENAK. TAPI KEPEDASANNYA BERBEZA BAGI YANG MENGGEMARINYA. BOLEH PILIH YANG MANA SATU BERKENAN YA...








Harga 1 - RM10 Pilihan :- 1) Sambal Ganny Cili Api 2) Sambal Ganny Cili Kering Utk tempahan sila PM Haliza Mat Desa atau message 019 3024605. Kos pos ekspress RM6 dan blh muat 4 pek. Lampirkan butiran pembayaran masa membuat tempahan dah barang akan di pos secepat mungkin.


Utk jadi agent .... Beli 10 free 2 Beli 20 free 5



TIDAK PERLULAH LAGI MEMBELI SAMBAL BILIS YANG DITINKAN. LAGIPUN NILAI MAKANAN YANG DI TINKAN DAN LAMA TERSIMPAN MAKIN BERKURANGAN DAN TIDAK BERAPA BAIK UNTUK KESIHATAN.

39 ulasan - "SAMBAL BILIS GANNY ISTIMEWA.."

nohas delete icon 11 Mei 2015 4:03 PTG

ya, betul..makanan dlm tin banyak bahan kimia..

sambal bilis kering saya suka makan dgn nasi, baru best..

Fiza Rahman delete icon 11 Mei 2015 4:04 PTG

Perghhh...sedapnya ☺☺

rohaiza yunus delete icon 11 Mei 2015 5:45 PTG

Sedapnya..jemput ke blog

Gee Lion delete icon 11 Mei 2015 5:55 PTG

kalau ada resepi, share la.. boleh buat sendiri kat rumah.. hihi ^_^

Zaitun delete icon 11 Mei 2015 6:03 PTG

Sedapnya makan dengan nasi panas.

Kalau pergi holiday kak zai suka bawa sambal ikan bilis yang kering dicampur dengan kacang.

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 11 Mei 2015 6:27 PTG

wah sedap

Sue Bee delete icon 11 Mei 2015 8:18 PTG

kompom la sedap ni makan dengan nasik panas, PI

Fidah Shah delete icon 11 Mei 2015 8:28 PTG

Sedapnya..
Nampak sangat menyelerakan...

Nooriah Abdullah delete icon 11 Mei 2015 8:28 PTG

sedap buat stok utk puasa ni P tapi syg jauh sngt lah

Dunia Zumal delete icon 11 Mei 2015 10:22 PTG

Wah, menarik nie... makan masa sahur pun best ^-^

Qaseh Vee delete icon 11 Mei 2015 11:02 PTG

kat umah ni , klu buat sambal ikan bilis , kejap je habisnya ...

aTieYusof Family delete icon 12 Mei 2015 10:15 PG

nyum..nampak menyelerakan tu kak..sy suka jg makan dengan roti:)

IBU PUSPITA delete icon 12 Mei 2015 10:21 PG


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Asep Haryono delete icon 12 Mei 2015 11:17 PG

Wah enak juga nih kayaknya. Soalnya saya fans berat sama yang namanya Sambal sambal hiehiehiehiheiheiheiee

Khir Khalid delete icon 12 Mei 2015 1:00 PTG

Saya suka sgt klu makan bubur ada sambal bilis mcm ni.. sedap. Thanks sharing info ye.. :)

paridah delete icon 12 Mei 2015 2:18 PTG

tq.

paridah delete icon 12 Mei 2015 2:19 PTG

yeke..mmg sedap ni Khir Khalid...tq

paridah delete icon 12 Mei 2015 2:31 PTG

benartu nohas..tq.

paridah delete icon 12 Mei 2015 2:32 PTG

sedap sgt ni...tq fiza.

paridah delete icon 12 Mei 2015 2:32 PTG

sedap sgt ni...tq fiza.

paridah delete icon 12 Mei 2015 2:33 PTG

tq rohaiza yunus..insyaAllah dh sampai tadi.

paridah delete icon 12 Mei 2015 2:35 PTG

ok..nanti kak try kecek resepinya...tq.

BM delete icon 12 Mei 2015 2:38 PTG

Sambal ikan bilis memang kesukaan saya nih! Melihat sahaja dah terliur... Tapi saya pantang kalau ikan bilis tak berkopek dan masih ada kepala... potong stim! hehe

media2give delete icon 12 Mei 2015 2:42 PTG

wah,pasti nikmat kalau makan dengan sambal bilis ya.. itu sekilas seperti ikan teri hehe :D

notie delete icon 12 Mei 2015 4:13 PTG

yummy..... sodapnya

paridah delete icon 12 Mei 2015 7:07 PTG

yeke...mesti bawa bekal penyedap selera ya zai...tq

paridah delete icon 12 Mei 2015 7:08 PTG

sedap sambal bilis nismilan ni MKL..tq

paridah delete icon 12 Mei 2015 7:09 PTG

sedap ni sue...tq

paridah delete icon 12 Mei 2015 7:11 PTG

kalau nk oder je noor..boleh dikirim tu..tq

paridah delete icon 12 Mei 2015 7:12 PTG

sedap ni fidah..tq

paridah delete icon 12 Mei 2015 7:13 PTG

yela zumal boleh buat stok sahur bulan puasa...tq zumal.

paridah delete icon 12 Mei 2015 7:16 PTG

wah ramai peminat sambal bilis ya qv...tq

paridah delete icon 12 Mei 2015 7:18 PTG

ya enakni..wah peminat sambal bilis ya...tq asep haryono.

paridah delete icon 12 Mei 2015 7:22 PTG

yeke..sambal bilis ni diperoses elok sebelum disambal tu...tq BM.

paridah delete icon 12 Mei 2015 7:24 PTG

ya sedap tu..mungkin sama kot...tq media2gave.

paridah delete icon 12 Mei 2015 7:25 PTG

sedap notie..tq

Khai♥Rin : anies delete icon 13 Mei 2015 9:18 PG

sepupu akk ni ddk kat mana?

paridah delete icon 13 Mei 2015 9:44 PG

KAT SEREMBAN NEGERI 9...DEKAT JER ANIES TQ.

paridah delete icon 13 Mei 2015 9:46 PG

MMG SEDAP ATIE MKN DGN ROTI R NASI...TQ

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”