بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM....



37 ulasan - "HMMMMMMMMMMMM............."

notie delete icon 14 Mei 2015 7:50 PG

Assalamualaikum,

Mendalam sungguh ayat tapi betul lah berpuluh kebaikan kita buat hanya dengan satu kesilapan orang terus lupa kebaikan yang telah kita perbuat sebelumnya. Apa pun hanya Allah lebih mengetahui

aTieYusof Family delete icon 14 Mei 2015 9:29 PG

errm...mendalam maksudnya kak... :)

paridah delete icon 14 Mei 2015 10:31 PG

menung panjang fikirkan nya... tq atie

paridah delete icon 14 Mei 2015 10:33 PG

hmm biasanya begitula... tq notie iitulah kehidupan

nohas delete icon 14 Mei 2015 2:01 PTG

hmmm...kita belajar dari kesilapan..

Gee Lion delete icon 14 Mei 2015 3:30 PTG

1000000001 maksudnya ni kak paridah.. hurmm..

p/s:he is not alone.

Fidah Shah delete icon 14 Mei 2015 5:47 PTG

Dalam ke dasar maksudnya...

Lynn Munir delete icon 14 Mei 2015 6:10 PTG

Dah-dah le tu Tun dan PM, melihat mereka bertelingkah, kita yang bersedih.
Dua2 banyak sumbangan, dua2 pun manusia ada kekurangan dan kesilapan.
Buang yg keruh ambik yg jernih dah le.

Zaitun delete icon 14 Mei 2015 7:59 PTG

Hurm....kesian kannnn...

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 14 Mei 2015 8:31 PTG

nice sharing

abuikhwan delete icon 15 Mei 2015 6:50 PG

Assalamualaikum kak,
Terkesan dengan bilah-bilah mutiara kata ini. Begitulah kebiasaannya...

Bin Muhammad delete icon 15 Mei 2015 10:41 PG

Tak ape... Yang penting Allah tetap ingat dan menilai segala kebaikan.

Fiza Rahman delete icon 15 Mei 2015 11:03 PG

#Deep sangat kak. Bak kata BM, allah kan ada. Tapi Tun M tetap dihatiku ☺

Khai♥Rin : anies delete icon 15 Mei 2015 3:27 PTG

setuju sgt2 kak

Mang Tuvli delete icon 15 Mei 2015 8:58 PTG

waallaikumsalam..ehmmm memang penuh makna dan berbagai praduka baik positif maupun negatif dari ehmmm

Qaseh Vee delete icon 15 Mei 2015 9:56 PTG

sbb itu , selagi boleh elakkan melakukan kesalahan utk kali ke 2 ...

Bunda a.k.a KN delete icon 16 Mei 2015 12:26 PG

Hanya mereka sama mereka dapat meleraikan segalanya apabila dibawa duduk berbincang antara 4 mata...

paridah delete icon 16 Mei 2015 8:47 PG

ada hikmah di sebalik nya yg kita xnmpaktu... tq bunda

paridah delete icon 16 Mei 2015 8:51 PG

InsyaAllah tu... tq qv

paridah delete icon 16 Mei 2015 8:53 PG

makna yang harus difikirkan sebaiknya... tq mang tuvli

paridah delete icon 16 Mei 2015 10:46 PG

fahaminya dgn bijaksana...tq gee.

paridah delete icon 16 Mei 2015 10:47 PG

hmm..renungkan bersama...tq fidah.

paridah delete icon 16 Mei 2015 10:52 PG

benartu...tiada sesiapa yg sempurna..tapi yg tua yg lama hidup yg sgt berpengalamn patut menegur yg muda2 ni ...kita sesama kita tentu xmahu kata apa2 asalkan masing2 berbhgia...tq lynn.

paridah delete icon 16 Mei 2015 10:53 PG

risiko org berpolitik tu..tq zaitun.

paridah delete icon 16 Mei 2015 10:54 PG

insyaAllah...tq MKL

paridah delete icon 16 Mei 2015 10:56 PG

wsalam dik ustaz...setuju dgnmu...tq abuikhwan.

paridah delete icon 16 Mei 2015 10:59 PG

benartu..setiap kebaikan berserta niat yg baik Allah tahu...tq BM

paridah delete icon 16 Mei 2015 11:01 PG

setuju dgn fiza...masing2 adalah pemimpin kita yg kita kagumi..tq fiza.

paridah delete icon 16 Mei 2015 11:02 PG

tq anies..setuju juga.

paridah delete icon 16 Mei 2015 11:04 PG

ya jgn ulangi kesilapan mentelah kita makin dewasa...tq nohas.

Kakzakie delete icon 16 Mei 2015 11:16 PG

Its human nature PI
No one perfect - mada a complaint is much easier compare to give complimentary
But we believe Allah know best..

Kakzakie delete icon 16 Mei 2015 11:17 PG

mada - made... typo error!

paridah delete icon 16 Mei 2015 11:31 PG

hmm..Allah shj yang maha mengettahui...tq kakzakie.

Dunia Zumal delete icon 16 Mei 2015 12:43 PTG

I support Tun M

paridah delete icon 16 Mei 2015 3:40 PTG

tukang support diam2 ramai tu...tq zumal.

Khir Khalid delete icon 16 Mei 2015 6:59 PTG

Betul tu.. adakalanya kebaikan yg bertimbun2 musnah disebabkan satu kesalahan sahaja.. wallahualam..

paridah delete icon 17 Mei 2015 9:28 PG

WALAU KITA BERUSAHA MENIMBUNKN KEBAIKAN KADANG2 XDIPANDANG JUGA...YG GEMAR DIKELISIK HANYA KESILAPAN N KEBURUKAN KITA...TQ KHIR KHALID.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”