بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM....



37 comments - "HMMMMMMMMMMMM............."

notie delete icon 14 May 2015 at 07:50

Assalamualaikum,

Mendalam sungguh ayat tapi betul lah berpuluh kebaikan kita buat hanya dengan satu kesilapan orang terus lupa kebaikan yang telah kita perbuat sebelumnya. Apa pun hanya Allah lebih mengetahui

aTieYusof Family delete icon 14 May 2015 at 09:29

errm...mendalam maksudnya kak... :)

paridah delete icon 14 May 2015 at 10:31

menung panjang fikirkan nya... tq atie

paridah delete icon 14 May 2015 at 10:33

hmm biasanya begitula... tq notie iitulah kehidupan

nohas delete icon 14 May 2015 at 14:01

hmmm...kita belajar dari kesilapan..

Gee Lion delete icon 14 May 2015 at 15:30

1000000001 maksudnya ni kak paridah.. hurmm..

p/s:he is not alone.

Fidah Shah delete icon 14 May 2015 at 17:47

Dalam ke dasar maksudnya...

Lynn Munir delete icon 14 May 2015 at 18:10

Dah-dah le tu Tun dan PM, melihat mereka bertelingkah, kita yang bersedih.
Dua2 banyak sumbangan, dua2 pun manusia ada kekurangan dan kesilapan.
Buang yg keruh ambik yg jernih dah le.

Zaitun delete icon 14 May 2015 at 19:59

Hurm....kesian kannnn...

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 14 May 2015 at 20:31

nice sharing

abuikhwan delete icon 15 May 2015 at 06:50

Assalamualaikum kak,
Terkesan dengan bilah-bilah mutiara kata ini. Begitulah kebiasaannya...

Bin Muhammad delete icon 15 May 2015 at 10:41

Tak ape... Yang penting Allah tetap ingat dan menilai segala kebaikan.

Fiza Rahman delete icon 15 May 2015 at 11:03

#Deep sangat kak. Bak kata BM, allah kan ada. Tapi Tun M tetap dihatiku ☺

Khai♥Rin : anies delete icon 15 May 2015 at 15:27

setuju sgt2 kak

Mang Tuvli delete icon 15 May 2015 at 20:58

waallaikumsalam..ehmmm memang penuh makna dan berbagai praduka baik positif maupun negatif dari ehmmm

Qaseh Vee delete icon 15 May 2015 at 21:56

sbb itu , selagi boleh elakkan melakukan kesalahan utk kali ke 2 ...

Bunda a.k.a KN delete icon 16 May 2015 at 00:26

Hanya mereka sama mereka dapat meleraikan segalanya apabila dibawa duduk berbincang antara 4 mata...

paridah delete icon 16 May 2015 at 08:47

ada hikmah di sebalik nya yg kita xnmpaktu... tq bunda

paridah delete icon 16 May 2015 at 08:51

InsyaAllah tu... tq qv

paridah delete icon 16 May 2015 at 08:53

makna yang harus difikirkan sebaiknya... tq mang tuvli

paridah delete icon 16 May 2015 at 10:46

fahaminya dgn bijaksana...tq gee.

paridah delete icon 16 May 2015 at 10:47

hmm..renungkan bersama...tq fidah.

paridah delete icon 16 May 2015 at 10:52

benartu...tiada sesiapa yg sempurna..tapi yg tua yg lama hidup yg sgt berpengalamn patut menegur yg muda2 ni ...kita sesama kita tentu xmahu kata apa2 asalkan masing2 berbhgia...tq lynn.

paridah delete icon 16 May 2015 at 10:53

risiko org berpolitik tu..tq zaitun.

paridah delete icon 16 May 2015 at 10:54

insyaAllah...tq MKL

paridah delete icon 16 May 2015 at 10:56

wsalam dik ustaz...setuju dgnmu...tq abuikhwan.

paridah delete icon 16 May 2015 at 10:59

benartu..setiap kebaikan berserta niat yg baik Allah tahu...tq BM

paridah delete icon 16 May 2015 at 11:01

setuju dgn fiza...masing2 adalah pemimpin kita yg kita kagumi..tq fiza.

paridah delete icon 16 May 2015 at 11:02

tq anies..setuju juga.

paridah delete icon 16 May 2015 at 11:04

ya jgn ulangi kesilapan mentelah kita makin dewasa...tq nohas.

Kakzakie delete icon 16 May 2015 at 11:16

Its human nature PI
No one perfect - mada a complaint is much easier compare to give complimentary
But we believe Allah know best..

Kakzakie delete icon 16 May 2015 at 11:17

mada - made... typo error!

paridah delete icon 16 May 2015 at 11:31

hmm..Allah shj yang maha mengettahui...tq kakzakie.

Dunia Zumal delete icon 16 May 2015 at 12:43

I support Tun M

paridah delete icon 16 May 2015 at 15:40

tukang support diam2 ramai tu...tq zumal.

Khir Khalid delete icon 16 May 2015 at 18:59

Betul tu.. adakalanya kebaikan yg bertimbun2 musnah disebabkan satu kesalahan sahaja.. wallahualam..

paridah delete icon 17 May 2015 at 09:28

WALAU KITA BERUSAHA MENIMBUNKN KEBAIKAN KADANG2 XDIPANDANG JUGA...YG GEMAR DIKELISIK HANYA KESILAPAN N KEBURUKAN KITA...TQ KHIR KHALID.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”