بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM....

MALAM BERANSUR LALU
TIDURLAH DENGAN TENTERAM
LAYARI MIMPI
JANGAN LUPA BASMALAH
JANGAN LUPA TIGA QUL
JANGAN LUPA AYATUL KURSI
JANGAN LUPA DOA TIDUR..





18 comments - "KELETAHNYA MEOW..MELAYARI MIMPI"

Nooriah Abdullah delete icon 9 March 2015 at 21:54

waalikmuslam dear Paridah, insya allah kaknoor pun minta maaf jugak kalau ada salah dan silap ya

paridah delete icon 9 March 2015 at 22:21

ya sama2 kita bermaafan sebelum tidur ya..maklum kita sentiasa berbuat silap tnpa kita sedari..gudnite dear noor...tq

BM delete icon 9 March 2015 at 23:22

Selamat malam kak Paridah... Ampun maaf kalau ada salah dan silap ya :)

nohas delete icon 10 March 2015 at 00:23

comelnya..goodnite, sweet dream..

memaafkan semua, supaya hati kita jd tenteram...

Diana Rashid delete icon 10 March 2015 at 00:26

selamat malam...saya lewat singgah blog ni hari nih..sibuk sikit..malam baru ada masa nak bw..:)

babYpose delete icon 10 March 2015 at 09:36

comel pic si bulu, yang last tu menarik. comel. semalam tak baca pun bismila 21 tapi kursi baca :)

Khai♥Rin : anies delete icon 10 March 2015 at 10:31

dah pagiiiiii ;-)

paridah delete icon 10 March 2015 at 10:50

heh..heh...lena tidur anies...tq

dorsett pink delete icon 10 March 2015 at 13:08

Aduusss..comey nye tengok gambar 2ni

Fidah Shah delete icon 10 March 2015 at 13:59

Chomelllll sangat

paridah delete icon 10 March 2015 at 14:49

tq fidah..

Dunia Zumal delete icon 10 March 2015 at 16:39

Ada mimpi meow tak?

paridah delete icon 10 March 2015 at 21:30

selamat mlmdik BM..bersamalh kita saling bermaafan...tq

paridah delete icon 10 March 2015 at 21:33

tq gudnite sweet dream nohas...sebelum tidur maafkn kwn2 n muslimin muslimat.

paridah delete icon 10 March 2015 at 21:35

selamat mlm diana...xpa bw bila lapang...tq

paridah delete icon 10 March 2015 at 21:37

sibulus yg comel...kdg terlupa nk baca ya...tq babYpose

paridah delete icon 10 March 2015 at 21:39

sibulus yg comel semua...tq dorset pink.

paridah delete icon 10 March 2015 at 21:40

mimpi meow ni xberapa elok zumal..tq

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”