بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...







WALL FB HASNAH RAHIMAH ABD.RAHIM.

11 comments - "MUTIARA KATA INDAH 2.."

Mbak Susi delete icon 21 January 2015 at 10:53

Penuh arti dan makna :)

paridah delete icon 21 January 2015 at 11:02

benar tu...tq mbak susi.

AMIIZAA delete icon 21 January 2015 at 11:44

true

dorsett pink delete icon 21 January 2015 at 11:48

Kata2 yg sangat menyentuh jiwa. Sangat puitis

paridah delete icon 21 January 2015 at 11:54

yes...tq amiiza.

paridah delete icon 21 January 2015 at 11:55

puitis n bermkna...tq dorset pink.

Diana Rashid delete icon 21 January 2015 at 16:33

Boleh jadi kata2 semanagt untuk semua..

paridah delete icon 21 January 2015 at 17:42

ya berfikiran positif...tq diana.

Qaseh Vee delete icon 21 January 2015 at 17:42

saya juga nekad utk bahagia thn ni . dah malas nak fikir yg lain ...

Aku Penghibur delete icon 21 January 2015 at 17:49

indeed ^_^

babYpose delete icon 22 January 2015 at 15:55

nak happy juga tapi ada anak ni macam jantung duk kat luar badan ni..kata sophea loren, tak dan nak google...tapi macam betul..jadi..happy sambil berhati-hati :)) thanks for motivation words PI, hugsss

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”