بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...







WALL FB HASNAH RAHIMAH ABD.RAHIM.

11 ulasan - "MUTIARA KATA INDAH 2.."

Mbak Susi delete icon 21 Januari 2015 10:53 PG

Penuh arti dan makna :)

paridah delete icon 21 Januari 2015 11:02 PG

benar tu...tq mbak susi.

AMIIZAA delete icon 21 Januari 2015 11:44 PG

true

dorsett pink delete icon 21 Januari 2015 11:48 PG

Kata2 yg sangat menyentuh jiwa. Sangat puitis

paridah delete icon 21 Januari 2015 11:54 PG

yes...tq amiiza.

paridah delete icon 21 Januari 2015 11:55 PG

puitis n bermkna...tq dorset pink.

Diana Rashid delete icon 21 Januari 2015 4:33 PTG

Boleh jadi kata2 semanagt untuk semua..

paridah delete icon 21 Januari 2015 5:42 PTG

ya berfikiran positif...tq diana.

Qaseh Vee delete icon 21 Januari 2015 5:42 PTG

saya juga nekad utk bahagia thn ni . dah malas nak fikir yg lain ...

Aku Penghibur delete icon 21 Januari 2015 5:49 PTG

indeed ^_^

babYpose delete icon 22 Januari 2015 3:55 PTG

nak happy juga tapi ada anak ni macam jantung duk kat luar badan ni..kata sophea loren, tak dan nak google...tapi macam betul..jadi..happy sambil berhati-hati :)) thanks for motivation words PI, hugsss

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”