بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

SEKITAR BANJIR...





DAULAT TUANKU ! Inilah dia Sultan Kelantan....Sultan yang memayungi rakyatnya ! Alhamdulillah,Syukur.



APABILA NASIB DAN KEPENTINGAN RAKYAT TERJEJAS DALAM KEADAAN BANJIR BEGINI,POLITIK HARUS DIKETEPIKAN. Syabas kepada YAB TS Muhyiddin dan MB Kelantan serta para Menteri yang ada didalam foto ini yang diambil semasa sessi taklimat mengenai operasi bantuan banjir di KB.




Saya bukan nak puji...tapi adalah wajar dihargai bila seorang menteri kabinet sanggup turun padang membantu rakyat ketika senang apa tah lagi ketika rakyat memerlukan sentuhan ajaib pemimpin kita yang sifat semula jadi mereka memang berjiwa rakyat.

SUMBER WALL FB DATO' IDRIS BUANG ALHAJ...

16 comments - "PEMIMPIN PRIHATIN..."

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 27 December 2014 at 13:31

semoga Allah memberkati mereka.

Etuza Etuza delete icon 27 December 2014 at 15:46

Semoga Allah memberkatinya..amin. terharu nampak..ada berlaku banjir di Keningau, tapi tak teruk..melimpah sikit ja...namun Etuza tak sure kat mana, berita akhbar kemarin ada menyatakan banjir di Keningau..kata seorang Kawan bisnes Etuza

Diana Rashid delete icon 27 December 2014 at 16:07

Siapa2 yang turun padang membantu memang patut di hargai ..

Zaitun delete icon 27 December 2014 at 23:07

Alhamdulillah sifat sebeginilah yang diharapkan. Semoga mendapat ganjaran dari yang Maha Esa.

Nieda delete icon 28 December 2014 at 09:25

Pemimpim begitu disayangi rakyat

paridah delete icon 28 December 2014 at 13:05

benartu nilai kepimpinannya nyata....tq nieda.

paridah delete icon 28 December 2014 at 13:10

benartu pemimpin yg terpilih adalah kehendak ALLAH JUA tanggungjawabnya besar...tq zaitun.

paridah delete icon 28 December 2014 at 13:14

benar tu....jgn hanya leka dgb glamer n title kan heh...heh..tq diana.

paridah delete icon 28 December 2014 at 13:18

syukur alhamdlillah bnjir di keningau x teruk sgt n sudah surut....tq cikgu.

paridah delete icon 28 December 2014 at 13:21

insyaAllah...amin...TQ MKL.

Qaseh Vee delete icon 29 December 2014 at 22:51

bila v vip turun padang , ada pula yg kata nak berselfie ... sedih dgn sikap manusia mcm tu ...

Pha Is delete icon 30 December 2014 at 01:49

sama2 kita membantu yg termampu.. insyaAllah..

Khai♥Rin : anies delete icon 31 December 2014 at 14:36

bak kata seseorg (dlm FB) alangkah bagusnya kalau banjir ni berlaku ktika PRU hmpr mengjelang.... (u know what i mean)

paridah delete icon 4 April 2015 at 10:45

MULUT ORG BIASALH QV..TQ

paridah delete icon 4 April 2015 at 10:47

BEGITULH ..INSYA ALLAH...TQ PHA IS.

paridah delete icon 4 April 2015 at 10:49

HEH..HEH...POLITICIAN PUN BERLUMBA-LUMBA BERBUAT KEBAJIKAN...BAGUS KAN...TQ ANIES.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”