بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

Cantik-cantiknya orkid-orkid ni...

Teringin nak dapatkannya...jom kita ke Salloma nursery Kuantan...bukannya jauh sangat.


https://www.facebook.com/SallomaNursery/photos/a.569221576460723.1073741826.569221476460733/578976928818521/?type=1













22 ulasan - "SUBHANALLAH...INDAHNYA KEJADIAN ALLAH..."

Kakzakie delete icon 6 Ogos 2014 8:14 PG

Allah... cantiknya sampai kakak ulang-ulang klik atas-bawah-atas-bawah.
Kakak kalau tengok orkid mana cukup pandang sekali.
Kalau dekat JB mesti kakak dah terjah. Cantik betullah orkid dia.

BM delete icon 6 Ogos 2014 8:16 PG

Assalamualaikum...kak Paridah,
Orkid ni memang cantik2 belaka..ciptaan Allah tiada tandingan. Kalau kat nursery sentiasa berkembang mekar, tapi kalau kat rumah, macam segan2 jer nak berbunga..huhu

Khai♥Rin : anies delete icon 6 Ogos 2014 9:39 PG

cantikkkk tp sy terjah kt sg buloh je kak...kuantan tu dkt sgt heheheh

nohas delete icon 6 Ogos 2014 11:54 PG

memang cantik..

acik idah delete icon 6 Ogos 2014 12:21 PTG

uishhh memang cantik la kak... terutama yang kuning tu... naik betul warnanya... :)

Sweetie delete icon 6 Ogos 2014 12:21 PTG

Cantik! masalahnya bila bawak balik dah jadi tak cantik... sebab tak cukup masa nak 'melayannya'... orkid/bunga ni cantik di nursery sebab sentiasa di jaga dan di rawat... hai! saya pandang je laaa... paridah!

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 6 Ogos 2014 3:32 PTG

cantik....subhanallah...

paridah delete icon 6 Ogos 2014 4:07 PTG

cantik sangat...tq MKL.

paridah delete icon 6 Ogos 2014 4:09 PTG

ORKID DINURSERI SENTIASA BERSERI YA SWEETIE..TQ

paridah delete icon 6 Ogos 2014 4:12 PTG

Sesekali jamu mata dgn keindahan alam semula jadi kan idah...tq

paridah delete icon 6 Ogos 2014 4:14 PTG

terpesona mandangnya....tq nohas.

paridah delete icon 6 Ogos 2014 4:17 PTG

kat sg.buloh pun banyak pilihan..kak selalu juga ke situ...tq anies.

paridah delete icon 6 Ogos 2014 4:22 PTG

wsalam dik BM...biasala tu tapi kalau rajin berbunga pun d kira ok...yg nk marah tu bila dibeli mahal2 mls pula nk berbunga n sudahnya mati kering..tq BM.

paridah delete icon 6 Ogos 2014 4:30 PTG

PEMINAT ORKID SEJATI MACAM KAKZAKIE MELIHAT KEINDAHAN ORKID PENUH KETELITIAN XJEMU2 MANDANGNYA...RASANYA DI JB PUN BANYAK NURSERI ORKID DGN ANEKA JENIS BENTUK BUNGA YG BOLEH DIPILIH...TQ KAKZAKIE.

Pha Is delete icon 6 Ogos 2014 7:27 PTG

cantik orkid2 tu..
menabung sini.. :)

BUNDA a.k.a KN delete icon 6 Ogos 2014 11:09 PTG

Bunda suka tengok diorang yang bertanam pokok orkid yang menjadi , cantik2...kalau bunda yang tanam tak tentu lagi hidup ke tak..

mai has delete icon 8 Ogos 2014 11:17 PG

subhanaaAllah...cantik.kalau mak saya tgk ni mesti lebih eksaited.hehe...

paridah delete icon 8 Ogos 2014 11:57 PG

terima kasih pha is...rajin menabunng.

paridah delete icon 8 Ogos 2014 11:59 PG

kalau dh termula minat tanam orkid susah nk tinggalkannya bunda...tq

paridah delete icon 8 Ogos 2014 12:00 PTG

yes cantik sangat tq mai has...sudi singgah karyaku...

Yun Sing delete icon 8 Ogos 2014 7:55 PTG

Cantiklah bunga-bunga tu :)

paridah delete icon 9 Ogos 2014 2:02 PTG

cantik mempesona....tq Yun Sing.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”